Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475
podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
Wybór podstawowych reklam
Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
Wybór spersonalizowanych reklam
Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
Wybór spersonalizowanych treści
Pomiar wydajności reklam
Pomiar wydajności treści
Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.
Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z
innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach
prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego
użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany
ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci
urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.
UrodaZabiegi i dieta pomogą w walce z cellulitem80 procent kobiet ma pomarańczową skórkę na nogach. Przyczyną wypukłych grudek na skórze jest brak ruchu, zła dieta, otyłość oraz geny. Wygląd nóg można poprawić zmieniając styl życia i regularnie poddając się zabiegom wyszczuplająco-ujędrniającym.aktualizacja 07-06-2011 23:56Agnieszka Usiarczyk
UrodaPocimy się wszystkie, nie wszystkie musimy śmierdziećTramwaj, autobus, siłownia, poczekalnia - przykry zapach jest wszędzie.
Zbliża się lato, a co piąta kobieta nie używa antyperspirantu. Dwie
trzecie uważają, że nie pocą się w ogóle.aktualizacja 20-05-2010 08:10Agata Sabała
Testy kosmetyczneNasz test: podkład Max Factor Second SkinNowy podkład Second Skin powstał przy użyciu pomysłowej technologii stosującej pigmenty w kilku odcieniach, dzięki czemu maskuje niedoskonałości skóry i błyskawicznie dopasowuje się do jej naturalnego kolorytu - obiecuje producent. Czy Max Factor Second Skin spełnia te obietnice?aktualizacja 20-05-2010 08:02mkd
UrodaTajemnice opalaniaFiltry UVA i UVB, pełna ochrona przed słońcem, odmładzające masło Shea. Takie informacje znajdziemy na opakowaniach preparatów do opalania. Ile w tym wszystkim jest prawdy? Sprawdziliśmy sami.aktualizacja 18-05-2010 08:14Agnieszka Grotek
UrodaPatrol dla skóry ochroni przed szkodliwym działaniem słońcaW Warszawie trwa kampania edukacyjna Słoneczny Patrol dla Skóry
Do końca czerwca mieszkańcy Warszawy będą mogli skorzystać z
bezpłatnych dermokonsultacji w ramach trzeciej edycji ogólnopolskiej
kampanii edukacyjnej Laboratoire Dermatologique BIODERMA - Słoneczny
Patrol dla Skóry Pogoda na Fotoochronę.
aktualizacja 14-05-2010 15:38
Testy kosmetyczneNasz test: Foltene Pharma szampon przeciw wypadaniu włosówWłosy stają się mocniejsze, grubsze i bardziej lśniące - obiecuje producent Foltene Pharma szamponu wzmacniającego przeciw wypadaniu włosów dla kobiet. Czy nasze testerki uznały, że szampon spełnił obietnice producenta i ich oczekiwania?aktualizacja 10-05-2010 10:32mkd