GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Przeciw AIDS na letnie festiwale

mkd 18-05-2010, ostatnia aktualizacja 18-05-2010 00:46

Gdyby festiwal Woodstock odbywał się w latach 80., tak właśnie ubieraliby się festiwalowicze. Tymczasem czeka nas lato festiwalowe i to jak najbardziej "open air". W związku z tym może warto od 20 maja wybrać się do H&M po namiot, słuchawki lub "plemienną" sukienkę.

źródło: H&M
źródło: H&M
źródło: H&M

Od 20 maja w wybranych sklepach sieci H&M będzie można kupić ubrania z trzeciej kolekcji Fashion Against AIDS. 25 proc. wpływów z jej sprzedaży zostanie przeznaczonych na wsparcie projektów uświadamiających młodzież w tematyce HIV/AIDS.

Kolekcja przeznaczona zarówno dla dziewcząt, jak i chłopców będzie w sprzedaży w działach Divided i zawierać będzie „kompleksowe” wyposażenie bywalca festiwali – od ubrań i dodatków po namioty i śpiwory.

– Dla mnie festiwale to miejsca jedyne w swoim rodzaju, stanowią źródło inspiracji, bo łączą muzykę i modę. Słuchanie swoich ulubionych zespołów, spotykanie twórczych ludzi różnych narodowości, odmiennie wyglądających – to dla mnie naprawdę inspirujące. No i bardzo ważne jest uświadamianie ludzi na temat problemu AIDS i HIV. Chcemy wspomóc walkę z tą chorobą przekazując część wpływów ze sprzedaży naszej kolekcji – mówi Ann-Sofie Johansson, szefowa działu projektów H&M.

Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia. Festiwale to ucieczka od prawdziwego świata, tutaj moda może przebić się na pierwszy plan. Moda dziewczęca tego lata oznacza mieszankę rocka z bohemą i elegancją, z odrobiną motywów etnicznych, czyli na przykład dżinsowe szorty czy wzorzyste legginsy do zdobionych tunik, a maxi-sukienkom dodajemy zadziorności zakładając do nich skórzane kurtki. Buty typu gladiatorki, grube bransolety, szerokie paski i naszyjniki z korali dopełniają wizerunek, a słuchawki z nadrukami w motywy plemienne dodają charakteru.

Chłopcy wyglądają, jakby grali w zespole, w obcisłych marynarkach i kurtkach, wyblakłych i połatanych dżinsach i szortach, zdobionych kamizelkach, pulowerach we wzory paisley i nieodzownych rockowych kapeluszach.

Kolekcja festiwalowa uświetnia trzeci rok wspierania walki z AIDS przez H&M. Jak dotąd zebrano ponad 30 milionów koron szwedzkich. Pieniądze podzielono między kilka organizacji: Designers Against AIDS (DAA), organizację pozarządową, która podsunęła H&M ideę Fashion against AIDS, propagującą wiedzę na temat HIV/AIDS wśród młodych ludzi, badającą nowe metody prowadzenia edukacji i kampanii w swoim środowisku; YouthAids, która skupia się na projektach na Haiti i w Rosji, mających na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się HIV/AIDS w regionach stałego zagrożenia; fundację MTV Staying Alive oraz Fundusz Ludnościowy Narodów Zjednoczonych (UNFPA, the United Nations Population Fund). Przy okazji gromadzenia funduszy na walkę z HIV/AIDS i ofiarowania środków na tak ważne cele, firma H&M ma nadzieję podnieść świadomość młodzieży na temat bezpiecznego seksu.

– Fashion Against AIDS razem z H&M to świetna droga dotarcia do milionów młodych osób. Dzięki środkom zgromadzonym w ciągu poprzednich dwóch lat otwieramy w czerwcu 2010 naszą nową placówkę w Antwerpii: International HIV/AIDS Awareness Education Center (IHAEC), gdzie będziemy uczyć młodych ludzi z całego świata, jak mogą rozpocząć kampanie promujące bezpieczny seks, wykorzystując elementy mody i popkultury. Współpraca pod szyldem Fashion Against AIDS otworzyła wiele drzwi przed organizacją DAA i jesteśmy za to bardzo wdzięczni. Bardzo istotne jest nieustanne uświadamianie młodzieży na całym świecie o znaczeniu bezpiecznego seksu – mówi Ninette Murk, założycielka Designers Against AIDS.

Jeszcze więcej o zdrowiu, urodzie i modzie znajdziesz w serwisie uroda.zyciewarszawy.pl

materiały prasowe

Najczęściej czytane