GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Mike Leibling "(Nie)znośne osobowości"

mkd 05-05-2010, ostatnia aktualizacja 05-05-2010 10:10

Książka Mike'a Leiblinga nosi podtytuł "50 typów ludzkich i jak sobie z nimi radzić" i rzeczywiście, przedstawia pół setki typów i typków, które mogą doprowadzić do białej gorączki. Niezależnie od tego, czy spotykasz się z nimi w pracy, czy w życiu jak najbardziej prywatnym. Dla Czytelników "Zdrowia i Urody" przygotowaliśmy 5 książek Mike'a Leiblinga.

Mike Leibling "(Nie)znośne osobowości. 50 typów ludzkich i jak sobie z nimi radzić"
źródło: materiały prasowe
Mike Leibling "(Nie)znośne osobowości. 50 typów ludzkich i jak sobie z nimi radzić"

Co wkurza Cię w pracy? Ambitny szef, kolega-pracoholik, słodka do granic możliwości koleżanka, a może biurowa plotkara? Na każdego z nich jest sposób!

"(Nie)znośne osobowości. 50 typów ludzkich i jak sobie z nimi radzić" Mike'a Leiblinga to książka przede wszystkim dla młodych managerów. Podpowiada, jak kierować przywary współpracowników i podwładnych i przekształcać je w zalety. Dzięki prostym sztuczkom można także sprawić, że każdy z uciążliwych pracowników poniesie odpowiedzialność za niezbyt miłe cechy swojego charakteru.

Książka Leblinga krótko omawia pół setki (nie)nośnych osobowości, próbuje zbadać przyczyny ich nieznośności i podsuwa kilka rozwiązań krępujących sytuacji. Niewątpliwą zaletą tego poradnika jest analiza konkretnych sytuacji i przytaczane przez autora sytuacje z jego kariery zawodowej.

Poradnikowemu ujęciu tematu sprzyja także układ książki - osobowości ułożono alfabetycznie i każdemu poświęcono mały rozdział. Dzięki temu łatwo jest wracać do poszczególnych osobowości albo czytać o nich w porządku niekoniecznie proponowanym przez autora.

Słabością "(Nie)znośnych osobowości" jest niewątpliwie niezbyt zgrabny przekład. Widać, że tłumacz doskonale wie, o czym pisze, nie zawsze jednak udaje mu się to przekazać w jasny sposób. Nie udało się też uniknąć w wielu miejscach angielskiej składni, która może konfundować.

"(Nie)znośne osobowości" Mike'a Leiblinga sa książką lekką i pomocną. Dzięki niej dowiemy się nie tylko, dlaczego nieznośni koledzy są tacy nieznośni, ale także, jak radzić sobie i obrócić na korzyść ich irytujące cechy.

Mike Leibling "(Nie)znośne osobowości. 50 typów ludzkich i jak sobie z nimi radzić", Wydawnictwo Flashbook.pl

Jeszcze więcej o zdrowiu, urodzie i modzie znajdziesz w serwisie uroda.zyciewarszawy.pl

Uwaga! KONKURS!

Dla Czytelników, którzy wygrają w naszym konkursie, mamy pięć książek Mike'a Leiblinga "(Nie)znośne osobowości".

Aby otrzymać nagrodę, wejdź na naszą stronę na Facebooku i zostań jej fanem, a następnie wyślij e-maila w dniu 05.05 na adres uroda@zw.com.pl między 12.00-24.00. Jeśli jesteś już fanem naszej strony, również możesz wziąć udział w konkursie. Co 20 e-mail z poprawną odpowiedzią zostanie nagrodzony jedną z 5 książek. Konkurs trwa do momentu wyczerpania nagród.

Odbiór nagród tylko osobisty w redakcji Życia Warszawy na ul. Prostej 51 w Warszawie.

Uwaga! Z jednego adresu mailowego można przesłać tylko jedno zgłoszenie!

W treści e-maila należy podać swoje imię i nazwisko (pamiętaj także o podaniu nicku/pseudonimu, jeśli pod takim występujesz na Facebooku) oraz adres e-mailowy. W tytule maila napisz: "Flashbook.pl". Zwycięzców informujemy o wygranej e-mailem zwrotnym.

uroda.zyciewarszawy.pl

Najczęściej czytane