Japoński duch dizajnu
Piękne kształty, ekologia, minimalne wzornictwo – to znak firmowy sklepu MUJI. W stolicy otwarto pierwszy w Europie Środkowej sklep tej marki.
Wchodząc do salonu tej japońskiej marki, można zanurzyć się w cytrusowym zapachu, delikatnych i uspakajających barwach oraz prostych, przemyślanych kształtach. Kolekcja MUJI składa się z kosmetyków, dodatków do łazienki, mebli, gadżetów do kuchni i przyborów papierniczych. Jest też spory wybór naczyń, które zwracają uwagę skromną estetyką i precyzyjnym wykonaniem. Uproszczone formy wyrazu to ich cecha charakterystyczna.
W MUJI znajdziemy też kolekcję ubrań. Wszystko w bladych różach, szarościach, czerniach, zieleniach oraz brudnych granatach.
Ciekawostką jest, że przedmioty dostępne w salonie MUJI poza opakowaniem i metką cenową, nie zawierają żadnej informacji, która pozwala zidentyfikować markę.
MUJI mieści się w Centrum Handlowym Arkadia (Al. Jana Pawła II 82), pasaż Canaletto, parter, lokal 23A
Firma MUJI powstała 30. lat temu w Japonii. W tej chwili cieszy się renomą na całym świecie. Salony marki znajdują się w Hong Kongu, Singapurze, Korei oraz Tajwanie. Marka jest także popularna w Wielkiej Brytanii. W Polsce otwarto właśnie pierwszy salon MUJI, ale w planach jest otwarcie następnych m.in. w Krakowie i drugi w Warszawie.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w
jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją,
fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA
Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione
pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.