GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Modne Miejsca: Ralph Lauren i Tommy Hilfiger w jednym miejscu

Natalia Bet 21-09-2009, ostatnia aktualizacja 24-09-2009 22:22

Butik Flaming&Co powstał w Galerii Mokotów. W jednym miejscu zgromadzono ubrania najsławniejszych projektantów mody i kolekcję designerskich mebli. Wszystko to dostępne w pojedynczych egzemplarzach.

Butik Flaming&Co w Galerii Mokotów
źródło: materiały prasowe
Butik Flaming&Co w Galerii Mokotów
źródło: materiały prasowe
źródło: materiały prasowe

Koncepcja salonu narodziła się podczas podróży właścicieli po różnych zakątkach świata. Odwiedzając ciekawe i inspirujące miejsca, postanowili pokazać, że urządzenie mieszkania z pomysłem nie jest trudne.

Można się tu ubrać, a także zaaranżować mieszkanie wyselekcjonowanymi meblami i dodatkami (m.in. narzuty, kuchenne tapety z przepisami, albumy książkowe). Lista luksusowych marek dostępnych we Flamingu to światowy top: Polo, Ralph Lauren, Schumacher, James Perse, Brauer, Woolrich, 81hours, Vintage 55, Dear Dear Cashmere, Cash Flow, Faliero Sarti. Można tu kupić także dziecięce ubrania: Polo, Tommy Hilfiger, Vintage 55 i Bambam. Sprowadzane do sklepu kolekcje są zamawiane w krótkich seriach. Tak, by wyeliminować możliwość powtórki poszczególnych modeli.

Oferta mebli przedstawia się równie ambitnie. Są tu produkty holenderskiej firmy Riviera Maison, belgijskiej Flamant oraz Puyllaert Home Basic.

Flaming&Co należy do sklepów typu concept store, czyli sklepu z autorską selekcją przedmiotów. – Zgromadzenie w jednym miejscu tak różnego asortymentu wynika z określonego typu klienta, do którego kierujemy ofertę – mówi Ada Najmoła z Flaminga. – To ludzie, którzy interesują się najnowszymi trendami związanymi z designem, aranżacją wnętrz i lifestyle'm.

Nieprzypadkowo Flaming&Co znalazł się w warszawskiej Galerii Mokotów. – Jest to jeden z najbardziej ekskluzywnych dużych sklepów w stolicy. A nam zależało, aby znaleźć się w doborowym towarzystwie – tłumaczy Najmoła.

W stolicy butik Flaminga działa także przy ul. Mokotowskiej 28. Niedawno powstał także Flaming & Kids (przy ul. Mokotowskiej 45) z myślą o najmłodszych klientach.

  • Salon Flaming&Co znajduje się na I piętrze Galerii Mokotów (ul. Wołoska 12), w sąsiedztwie Peek & Cloppenburg.

Przeczytaj też więcej o modzie, urodzie i zdrowiu w naszym specjalnym serwisie uroda.zyciewarszawy.pl

uroda.zyciewarszawy.pl

Najczęściej czytane