Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Wymiana myśli, nie walut

Anna Brzezińska 10-12-2008, ostatnia aktualizacja 11-12-2008 11:25

Kurs dolara, temperatura, godzina – takie informacje zwykle pojawiają się na reklamach z ruchomymi napisami. Ale przy uniwersytecie można poczytać na nich poezję Herberta.

*Maciej Steppa liczy, że czerwone, ruchome napisy na reklamie przykują spojrzenia przechodniów

Źródło: Fotorzepa fot. Jerzy Dudek
  • *Maciej Steppa liczy, że czerwone, ruchome napisy na reklamie przykują spojrzenia przechodniów