GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Luksusowe marki wchodzą nad Wisłę

Mazurkiewicz Piotr 14-11-2019, ostatnia aktualizacja 14-11-2019 09:57

W listopadzie w Warszawie ruszy kolejne zagłębie luksusowych marek. Globalni gracze widzą potencjał 
w naszym rynku.

źródło: materiały prasowe
źródło: Rzeczpospolita

Hotel Europejski działa już od roku, ale dopiero teraz rusza jego część handlowa. Perłą będzie pierwszy w Polsce salon francuskiej marki luksusowej Hermes, znanej choćby z toreb Birkin, które w szczególnie rzadkich seriach kosztują nawet po kilkaset tysięcy euro. Warszawski butik znajdzie się w miejscu szczególnym, w latach 1926–1939 działał w nim pierwszy salon polskiego Fiata, do którego wprowadzano auta przez jedną z otwieranych witryn.

Hermes bardzo drobiazgowo dobiera lokalizacje pod swoje butiki. Zresztą jak pisaliśmy już w „Rzeczpospolitej", według nieoficjalnych informacji pojawieniem się w Hotelu Europejskim zainteresowane były także takie marki jak Dior czy Chanel.

Luksusowe zagłębie

W części handlowej Europejskiego będzie 12 butików, także takich marek jak Brunello Cucinelli czy W.Kruk i Rolex, oraz specjalny salon Concept Store, w którym znajdą się produkty wielu znanych polskich marek z wyższej półki, od odzieży po akcesoria czy produkty kupowane z myślą o prezentach. – Będzie tu można kupić nie tylko niedostępne nigdzie indziej ubrania, biżuterię lub ręcznie robioną ceramikę, ale również różnorodne gatunki win i książki – mówi Agnieszka Polańska-Gronek, menedżer HE Concept Store. – To także miejsce wykraczające poza strefę zakupów. W planach mamy organizację wydarzeń ze współpracującymi z nami twórcami, pokazy mody, kameralne koncerty – dodaje.

Strefa butików domyka wieloletni proces modernizacji budynku z ponad 150-letnią historią.

– Będzie to trzecia funkcja obiektu, po wcześniej uruchomionym hotelu Raffles Europejski Warsaw i części biurowej. Tym samym, mieszcząc pod jednym dachem cały wachlarz funkcji i usług, utworzy razem z butikami przy placu Piłsudskiego i ulicy Moliera kluczowe zagłębie luksusu stolicy i najbardziej prestiżowy adres w Warszawie – mówi Katarzyna Lemańska, dyrektor wynajmu i marketingu w spółce H.E.S.A., odpowiadającej za renowację i zarządzanie obiektem.

Taki zestaw najemców pokazuje również, że polski rynek towarów luksusowych ma się dobrze. Firma KPMG jego wartość oceniała na koniec 2018 r. na niemal 24 mld zł, po wzroście w ujęciu rocznym o 14 proc. Według prognoz firmy do 2023 r. wartość tego rynku może się już zbliżyć do poziomu 40 mld zł, co pokazuje, że dwucyfrowe zwyżki mają się utrzymywać.

Kolejne debiuty

Przedstawiciele rynku potwierdzają, że perspektywy rynku są obiecujące. – W Polsce Rolex radzi sobie po prostu doskonale, jego sprzedaż rośnie nie tylko mocniej niż w przypadku innych zegarkowych marek luksusowych, ale nawet ogółem od całego rynku biżuteryjnego – mówi Grzegorz Pilch, prezes VRG. – My też inwestujemy w tę markę, otwieramy jej własne butiki w ramach salonów W.Kruk – dodaje.

Największym zagłębiem luksusowych marek jest Dom Handlowy Vitkac w Warszawie, prowadzony przez znaną też z rynku hotelarskiego rodzinę Likus. Tylko w 2018 roku w ramach obiektu otworzono 18 nowych butików, co zamknęło pierwszą fazę modernizacji oferty.

W Vitkacu pojawiły się takie szyldy jak Burberry, które z Polski na kilka lat zniknęło, Alexander McQueen, Margiela, czy Stella McCartney. W 2019 roku ruszyły już także salony Moncler, Balmain czy Red Valentino, a później jeszcze Chloe, Givenchy oraz Dolce & Gabbana.

"Rzeczpospolita"

Najczęściej czytane