GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Nie ma pieniędzy dla kibiców

Janina Blikowska 17-12-2012, ostatnia aktualizacja 20-12-2012 00:57

Sprawdził się w czasie Euro 2012, po mistrzostwach też promuje dobre kibicowanie. Zaczyna brakować pieniędzy na dalszą działalność.

autor: Piotr Nowak
źródło: Fotorzepa

W Warszawie obok m.in. Gdańska czy Wrocławia przed Euro 2012 powstały lokalne ośrodki Kibice Razem. Nawet po mistrzostwach miały pomagać stowarzyszeniom kibiców.

Teraz przyszłość dwóch stanęła pod znakiem zapytania, bo miasto nie zaplanowało pieniędzy na kolejny rok dla fanów piłki nożnej.

– Robiliśmy imprezy, które profesjonalizowały środowisko kibiców – mówi Franciszek Rapacki ze stołecznej Akademii Kibica, w którą jak w innych miastach przekształciły się ośrodki Kibice Razem.

W stolicy akademia organizowała m.in. gry miejskie, warsztaty emisji głosu czy też warsztaty architektoniczne  dla najmłodszych pod hasłem „Zbuduj swój stadion".

Zbierała też prezenty dla podopiecznych warszawskich domów dziecka. – Teraz miasto nie ma pieniędzy, więc stoimy przed groźbą zamknięcia, a przecież praca z kibicami to rzecz na lata – tłumaczy Rapacki. I powołuje się na przykład Niemiec, gdzie na podobne inicjatywy od wielu lat znajdują się pieniądze.

Rzeczniczka stołecznego ratusza Agnieszka Kłąb opowiada, że w tym roku miasto wsparło ośrodek kwotą 249 tys. zł. Pieniądze poszły m.in. na czynsz za lokal, na budżet warsztatowy, spotkania robocze, obsługę administracyjną projektu na szczeblu lokalnym i pensje.

– Programy Kibice Razem i Ambasada Kibiców były dofinansowane przez Biuro Sportu i Rekreacji w związku z turniejem Euro 2012 – przypomina rzeczniczka.

Zapewnia przy tym, że samorząd projekt ocenia bardzo pozytywnie, „jednak realia budżetu na 2013 rok nie pozwalają na kontynuację dofinansowania tego zadania".

Marek Makuch,  radny z Woli  i kibic Polonii Warszawa, mówi, że ośrodki odgrywają pozytywną rolę. – To szkoła dobrego kibicowania dla najmłodszych – tłumaczy.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane