GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Warszawska Strefa Kibica przeszła do historii

pmaj 02-07-2012, ostatnia aktualizacja 02-07-2012 14:46

Blisko 1,5 mln osób odwiedziło warszawską Strefę Kibica w czasie piłkarskich mistrzostw Europy. W dniu finałowego meczu Euro Hiszpania-Włochy przez pl. Defilad przewinęło się ok. 100 tys. osób

Półfinał w warszawskiej Strefie Kibica
źródło: AFP
Półfinał w warszawskiej Strefie Kibica

- Przez 25 dni Strefę Kibica odwiedziło prawie 1,5 mln osób, na scenie wystąpiło 650 artystów oraz 35 zespołów, w tym dwa zagraniczne i dwa teatry. Na dwie trybuny na Placu Defilad wydano ponad 37 tys. wejściówek - powiedziała prezydent stolicy Hanna Gronkiewicz-Waltz.

W czasie turnieju przez centrum prasowe zorganizowane przez urząd miasta w PKiN przewinęło się ponad 2 tys. dziennikarzy, w tym 430 zagranicznych z 34 krajów. Najliczniejsza grupa przyjechała z Niemiec, Rosji, Wielkiej Brytanii oraz Chin.

W ocenie Gronkiewicz-Waltz Euro 2012 to wizerunkowy i promocyjny sukces Warszawy. Jak powiedziała, miasto musiałoby wydać ponad 148 mln zł, żeby uzyskać podobny efekt. Na razie nie wiadomo, jakie są finansowe zyski miasta, ale jest pewne, że Warszawa na organizacji Euro nie straciła - powiedziała.

Dodała, że w dłuższym okresie Warszawa zarobi na Euro 2012, ponieważ trzeba liczyć wszystkie dochody w związku ze zwiększoną turystyką.

Budowa największej w Polsce Strefy Kibica, mogącej pomieścić 100 tys. osób, rozpoczęła się 14 maja. Znajdowało się tam m.in. 8 telebimów, ponad 2 tys. miejsc siedzących na trybunach, 11 kilometrów kabli, 82 punkty gastronomiczne.

- Restauracja McDonald's sprzedała 68 tys. hamburgerów i 7 ton frytek - powiedziała dyrektor biura promocji m.st. Warszawy Katarzyna Ratajczyk. Demontaż Strefy Kibica zakończy się 9 lipca - dodała.

Euro 2012 rozpoczęło się od meczu Polska-Grecja na Stadionie Narodowym w Warszawie. W sumie na tym obiekcie rozegranych zostało pięć spotkań. Przez te pięć dni służby oczyszczania miasta zebrały ponad 220 ton odpadów. Od 8 czerwca do 1 lipca z miejsc parkingowych objętych zakazem parkowania odholowano 1600 pojazdów.

PAP

Najczęściej czytane