Urzędnicy z Białołęki testują
7 maja urząd na Białołęce rusza z pilotażowym projektem nowych godzin otwarcia urzędu: poniedziałki i czwartki do 19.
Białołęka, jako jedyna warszawska dzielnica uruchamia pilotażowy projekt wydłużenia godzin pracy urzędu. Od 7 maja do 30 czerwca w każdy poniedziałek i czwartek (z wyjątkiem 31 maja – Boże Ciało) urzędnicy czekają na mieszkańców w godzinach od 8 do 19. W te dwa dni urząd będzie czynny aż 11 godzin.
Praca w pozostałe dni pozostaje bez zmian, czyli: 8 – 16. W poniedziałki i czwartki do godz. 19 będzie można załatwić wszystkie sprawy, które standardowo obsługuje Wydział Obsługi Mieszkańców (WOM).
Delegatura Biura Administracji i Spraw Obywatelskich (DBAiSO) będzie przyjmowała wnioski w zakresie: rejestracji pojazdów, praw jazdy oraz meldunków i dowodów osobistych. Wyjątkiem będą sprawy z zakresu działalności gospodarczej - te bez zmian będą przyjmowane w urzędzie przy ul. Marywilskiej 44 w poniedziałki do godz. 18, od wtorku do piątku do godz. 16.
Jeśli pilotażowy projekt się sprawdzi i popołudniowy czas na załatwianie spraw w urzędzie będzie się cieszył zainteresowaniem mieszkańców – najprawdopodobniej nowe godziny otwarcia po wakacjach zostaną wprowadzone na stałe we wszystkich warszawskich dzielnicach.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w
jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją,
fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA
Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione
pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.