Chcesz skorzystać z promocji? Czekaj godzinami
Jak długo można czekać na połączenie z konsultantem z infolinii w RWE Polska? Nawet godzinę. A i tak nie ma gwarancji, że się uda. – To są ostatnie dni promocji, więc dzwoni dużo ludzi – tłumaczy się firma
Z naszą redakcją skontaktował się pan Robert by opisać jak o klienta i jakość swoich usług dba RWE Polska. – Podczas sprzedaży miejskiej firmy dostarczającej elektryczność warszawiakom pani prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz zapewniała, że prywatyzacja usprawni obsługę i jakość usług. Na swoim przykładzie mam niestety wątpliwość czy tak się rzeczywiście stało – mówi nasz Czytelnik.
I opowiada jak we wtorek wieczorem próbował połączyć się telefonicznie z konsultantem RWE. Wybrał całodobową infolinię pod numerem 22 821 46 40, która ma działać przez siedem dni w tygodniu.
– Próbowałem wielokrotnie i bez skutku. Za każdym razem byłem informowany byłem, że wszyscy konsultanci są zajęci, proszę czekać! – opowiada pan Robert. Postanowił więc sprawdzić jak długo konsultanci będą zajęci. Na połączenie z nimi czekał na linii godzinę. Od 20.45 do 21.45.
- Niestety nie udało mi się uzyskać połączenia z konsultantem – mówi rozżalony. I dodaje, że ma propozycję dla zarządu firmy RWE Polska S.A. - Zamiast ponosić ogromne wydatki na reklamę i przeróżne promocje może warto na początek poprawić obsługę klienta korzystającego z infolinii – tłumaczy swój pomysł.
Zapytaliśmy firmę dlaczego tak trudno jest się dodzwonić na jej infolinię
Anna Warchoł rzecznik RWE Polska przyznaje, że sytuacja, która spotkała naszego czytelnika jest wyjątkowa spowodowana ostatnimi dniami promocji oferty „Tańsze gniazdko". - Odnotowujemy bardzo duże zainteresowanie klientów i rzeczywiście przez kilka dni w tym tygodniu możliwość kontaktu była nieco utrudniona – przyznaje pani rzecznik. Dodaje, że w imieniu spółki chciałaby wyrazić ubolewanie, że klient tak długo musiał oczekiwać na połączenie z call center.
- Jest to dla nas wyjątkowa sytuacja, średni czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z konsultantem RWE Polska wynosi 27 sekund – zapewnia Anna Warchoł. Dodaje, że firma oferuje klientom szeroki pakiet możliwości kontaktu jak e-mail, e-bok, obsługa w popularnych centrach handlowych m.in w Arkadii, Galerii Mokotów, Galerii Ursynów czy centrach obsługi klienta na terenie Warszawy.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w
jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją,
fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA
Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione
pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.