Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Chcesz skorzystać z promocji? Czekaj godzinami

blik 27-06-2013, ostatnia aktualizacja 27-06-2013 20:31

Jak długo można czekać na połączenie z konsultantem z infolinii w RWE Polska? Nawet godzinę. A i tak nie ma gwarancji, że się uda. – To są ostatnie dni promocji, więc dzwoni dużo ludzi – tłumaczy się firma

autor: Jerzy Dudek
źródło: Fotorzepa

Z naszą redakcją skontaktował się pan Robert by opisać jak o klienta i jakość swoich usług dba RWE Polska. – Podczas sprzedaży miejskiej firmy dostarczającej elektryczność warszawiakom pani prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz zapewniała, że prywatyzacja usprawni obsługę i jakość usług. Na swoim przykładzie mam niestety wątpliwość czy tak się  rzeczywiście stało – mówi nasz Czytelnik.

I opowiada jak we wtorek wieczorem próbował połączyć się telefonicznie z konsultantem RWE. Wybrał całodobową infolinię pod numerem 22 821 46 40, która ma działać przez siedem dni w tygodniu.

– Próbowałem wielokrotnie i bez skutku. Za każdym razem byłem informowany byłem, że wszyscy konsultanci są zajęci, proszę czekać! – opowiada pan Robert. Postanowił więc  sprawdzić jak długo konsultanci będą zajęci. Na połączenie z nimi czekał na linii godzinę. Od 20.45 do 21.45.

- Niestety nie udało mi się uzyskać połączenia z konsultantem – mówi rozżalony. I dodaje, że ma propozycję dla zarządu firmy RWE Polska S.A. - Zamiast ponosić ogromne wydatki na reklamę i przeróżne promocje może warto na początek poprawić obsługę klienta korzystającego z infolinii – tłumaczy swój pomysł.

Zapytaliśmy firmę dlaczego tak trudno jest się dodzwonić na jej infolinię

Anna Warchoł rzecznik RWE Polska przyznaje, że sytuacja, która spotkała naszego czytelnika jest wyjątkowa spowodowana ostatnimi dniami promocji oferty „Tańsze gniazdko". - Odnotowujemy bardzo duże zainteresowanie klientów i rzeczywiście przez kilka dni w tym tygodniu możliwość kontaktu była nieco utrudniona – przyznaje pani rzecznik. Dodaje, że w imieniu spółki chciałaby wyrazić ubolewanie, że klient tak długo musiał oczekiwać na połączenie z call center.

- Jest to dla nas wyjątkowa sytuacja, średni czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z konsultantem RWE Polska wynosi 27 sekund – zapewnia Anna Warchoł. Dodaje, że firma oferuje klientom szeroki pakiet możliwości kontaktu jak e-mail, e-bok, obsługa w popularnych centrach handlowych m.in w Arkadii, Galerii Mokotów, Galerii Ursynów czy centrach obsługi klienta na terenie Warszawy.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane