Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Dwa oblicza motocyklistów

kot 27-07-2012, ostatnia aktualizacja 27-07-2012 15:09

Zdjęcia 250 motocyklistów można oglądać do 12 sierpnia w Blue City w ramach kampanii społecznej "Ja Motocyklista"

Kim są motocykliści? Kto kryje się za szybą kasku mijającego cię motocylka? Próbą odpowiedzi na te pytania jest kampania społeczna „Ja, Motocyklista", zorganizowana przez Fundację Jednym Śladem oraz Torres-Art. W jej ramach fotograf Dariusz Felis-Obrycki wykonał zdjęcia ok. 250 osób, które ustawione przed obiektywem w konwencji „lustrzanego odbicia", zaprezentowały swoje dwa oblicza: jedno, schowane pod kaskiem oraz drugie, widziane na co dzień.

Dzięki pomocy Piotra Zajlichy z Centrum Rozwoju Turystyki Motocyklowej wystawę „Ja, Motocyklista" można zobaczyć do 12 sierpnia 2012 r. w Blue City na poziomie -1 w korytarzu prowadzącym do Saturna.

Organizatorzy przygotowali też ekspozycję motocykli znanych marek, takich jak Junak, Suzuki czy BMW, która będzie stała pod fontanną od 2 do 12 sierpnia. Można zobaczyć tam najnowsze modele motocykli, umówić się na jazdę próbną oraz kupić jednoślad po promocyjnej cenie.

Kampania Społeczna „Ja Motocyklista" ma za zadanie zmianę stereotypowego, negatywnego postrzegania motocyklistów.

materiały prasowe

Najczęściej czytane