GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Padł rekord zakupów biletowych „na zapas”

Konrad Majszyk 31-08-2011, ostatnia aktualizacja 31-08-2011 08:46

Przez dwa tygodnie sierpnia ZTM sprzedał aż 12 razy więcej biletów 90-dniowych niż w analogicznym okresie miesiąc wcześniej. Powód – warszawiacy postanowili oszukać podwyżkę.

autor: Radosław Pasterski
źródło: Fotorzepa

Od 16 sierpnia bilety zdrożały od 12 do 59 proc. w zależności od rodzaju. Ale był trick. Tuż przed tą datą na karcie miejskiej można było zakodować po starej cenie dwa identyczne bilety, np. 90-dniowe w cenie 196 zł (zamiast 220 zł). Zapobiegliwi warszawiacy zapewnili sobie jazdę po starej cenie do połowy lutego przyszłego roku.

Dotarliśmy do najnowszych statystyk. Wynika z nich, że poszybowała sprzedaż biletów 90-dniowych. Od 1 do 15 lipca ZTM sprzedał zaledwie 13,5 tys. biletów 90-dniowych miejskich normalnych, a już miesiąc później – czyli tuż przed podwyżką – prawie 94 tys. (to wzrost blisko siedmiokrotny).

W przypadku 30-dniowych podmiejskich sprzedaż wzrosła ponad 11 razy – z 1,4 tys. do prawie 16 tys.

Tym samym wpływy ZTM ze sprzedaży biletów wzrosły z 12,7 mln zł (w pierwszej połowie lipca) do 39,1 mln zł – od 1 do 15 sierpnia.– Wielu pasażerów postanowiło zaoszczędzić, uprzedzając biletową podwyżkę – przyznaje rzecznik Zarządu Transportu Miejskiego Igor Krajnow. –  Miejmy nadzieję, że tak samo chętnie będą kupowali bilety z nowej taryfy – dodaje.

26,4 mln zł O tyle wyższe były wpływy z biletów od 1 do 15 sierpnia w porównaniu z 1 – 15 lipca

Mniejszym zainteresowaniem cieszyły się bilety 30-dniowe, dla których ZTM podniósł ceny z 78 do 90 zł (w wersji miejskiej normalnej). Przez pierwsze dwa tygodnie sierpnia ratusz sprzedał 70,3 tys. takich  miejskich biletów 30-dniowych, czyli zaledwie o 1,6 tys. więcej niż w analogicznym okresie miesiąc wcześniej. A liczba sprzedanych biletów 30-dniowych ulgowych spadła – w przeciwieństwie do 90-dniowych, w przypadku których poszła w górę prawie siedem razy.

W punktach obsługi pasażera – przy ul. Żelaznej 61 oraz na stacjach metra Centrum, Świętokrzyska, Ratusz, Dworzec Gdański, Plac Wilsona, Marymont i Młociny – wciąż trwa przyjmowanie starych biletów kartonikowych. W kasie dostajemy równowartość  starych biletów w gotówce. Do wczoraj warszawiacy oddali ich ok. 80 tys.

ZTM nie ujawnia na razie, ile zarobił na biletach „zjedzonych".  Ku oburzeniu pasażerów bilet 30- albo 90-dniowy z nowej taryfy można kodować na karcie dopiero po tym, jak skończy się stary. W przeciwnym wypadku stary bilet przepada. Do naszej redakcji dzwonią czytelnicy, którzy nie zostali ostrzeżeni przez sprzedawcę i stracili tak po kilka dni ze starego biletu. Można je odzyskać, ale trzeba złożyć reklamację.

Dodaj swoją opinię

Życie Warszawy

Najczęściej czytane