GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Na Legii teraz Pepsi Arena

szyp, Izabela Kraj, Krzysztof Lech 20-07-2011, ostatnia aktualizacja 20-07-2011 08:36

Jesienią miejski stadion przy Łazienkowskiej zmienia nazwę. Klub podpisał umowę ze sponsorem PepsiCo. Bez zgody ratusza.

Pieniądze z reklamy na miejskim stadionie zgarnie tylko klub
autor: Piotr Nowak
źródło: Fotorzepa
Pieniądze z reklamy na miejskim stadionie zgarnie tylko klub
źródło: Rzeczpospolita

Pomiędzy Pepsi-Cola General Bottlers Poland a Klubem Piłkarskim Legia Warszawa została zawarta umowa sponsoringu" – napisali wczoraj klub i koncern w oficjalnym oświadczeniu.

– A to oznacza m.in., że od nowego sezonu stadion przy Łazienkowskiej będzie nosił nazwę Pepsi Arena – potwierdza rzecznik klubu Michał Kocięba. – Ale o szczegółach poinformujemy na konferencji na początku sierpnia – zapowiada.

Na razie wiadomo, że umowa zawarta jest na trzy lata. Za prawa do nazwy i promocji koncern zapłaci ok. 6 mln zł, czyli jedną piątą obecnego budżetu klubu. Będzie mógł umieszczać reklamy na całym obiekcie, zmieni się też logo stadionu, wczoraj pokazano je po raz pierwszy.

Negocjacje klubu ze sponsorem trwały od kilku miesięcy, ale bez wiedzy stołecznych urzędników. Z ratuszem natomiast od roku trwał spór o to, czy miasto ma jakieś prawa do nazwy stadionu. Półtora miesiąca temu wiceprezydent Andrzej Jakubiak spotkał się z przedstawicielami klubu i ITI, ale żadne decyzje wtedy nie zapadły. A właściciel klubu odszedł przekonany, że kontrakt dzierżawy z miastem daje mu pełne prawo dysponowania nazwą stadionu, choć formalnie jest on własnością miasta. Do ratusza nie wpłynie też ani złotówka z pieniędzy od sponsora, bo to klub ma wszelkie prawa marketingowe.

Wczoraj dyrektor Warszawskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Janusz Kopaniak, który w imieniu miasta administruje stadionem, o decyzji dowiedział się od nas. – Jestem zdziwiony i nie chcę tej sprawy na razie komentować – stwierdził tylko.

Rzecznik ratusza Bartosz Milczarczyk też wyjaśnia: – Jesteśmy zaskoczeni. Zmiana nazwy nie była z nami uzgodniona. Czekamy na oficjalne informacje od Legii.

Radny miasta Marcin Rzońca (SLD) ironizuje: – No, i mamy Miejski Stadion Wojska Polskiego Pepsi Arena im. Józefa Piłsudskiego – nawiązuje do historycznej nazwy obiektu przy Łazienkowskiej i patrona.

A szef komisji sportu i rekreacji w Radzie Warszawy Paweł Lech (PO) przyznaje: – Zachwycony nową nazwą nie jestem. Ciśnie mi się tylko pytanie, czy te 6 mln zmieni jakość gry zespołu?

Od Pepsi Areny dystansują się też kibice. Oni jednak mają jeszcze inne problemy. Po zeszłotygodniowych bójkach kibiców Legii na Litwie (zatrzymano 57 chuliganów) policja chce wprowadzenia zakazu wyjazdów na jesienne mecze. – Prawdopodobnie w ciągu dwóch dni wyślę pismo do Ekstraklasy w sprawie zakazu wyjazdów zorganizowanych grup kibiców Legii – deklaruje komendant stołecznej policji  Adam Mularz.

A wojewoda Jacek Kozłowski zapowiada kontrole monitoringu na obiektach sportowych, m.in. Legii, Polonii i Torwaru.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane