GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Crysis 2 ****

Przemysław Pawełek, Polskie Radio 29-04-2011, ostatnia aktualizacja 29-04-2011 13:17

Kosmici znowu atakują ziemię. Jak zwykle za pierwszy cel inwazji stawiają sobie Stany Zjednoczone. Oczywiście jedyną osobą, która może uratować ludzkość, jest amerykański wojak.

źródło: materiały prasowe

Ten ograny schemat serwowano już do bólu w filmach, grach i komiksach. Koderzy z Crytek zrobili jednak coś wyjątkowego – z wyblakłej kliszy wycisnęli dobry produkt. Ze sztampy zrobili dodatkowy atut, bawiąc się nawiązania do „Wojny Światów" Wellsa.

Główną zaletą gry jest niekonserwatywne podejście do gatunku pierwszoosobowych strzelanin, który reprezentuje „Crysis 2". Do dyspozycji głównego bohatera oddano nowoczesny skafander, wspierający pracę organizmu syntetycznymi mięśniami i nanomaszynami. Przyspiesza on szybkość biegu, pozwala wysoko skakać, nosić ciężkie uzbrojenie, kamuflować się. Zapewnia także szereg dodatkowych, specjalnych funkcji, zmieniających swoją funkcjonalność w zależności od stylu gry. To od gracza zależy, czy wzmocni pancerz oraz obwiesi się bronią  i amunicją, by zgrywać Rambo, czy raczej włączy kamuflaż i wyciszy odgłos stóp, by pobawić się w Predatora, zabijając po cichu i znienacka.

Autorzy wręcz zachęcają do eksperymentowania z różnymi ustawieniami kombinezonu oraz otoczeniem, by bawić się na różne sposoby. Dodatkowo ułatwia to sam design leveli, dalekich od wąskich korytarzy charakteryzujących dużą część strzelanek. Tu można pójść często centralnie, obejść z flanki, albo przejść kanałami. Może to nie otwarty świat na miarę GTA, ale można spokojnie odetchnąć przestrzenią oferującą różne możliwości.

Pomysłowa rozgrywka to dziś oczywiście za mało by gra odniosła sukces, „Crysis 2" ma więc także pozostałe niezbędne elementy. Grafika reprezentuje obecną pierwszą klasę w strzelaninach pierwszoosobowych, podkład muzyczny to jedna z najlepszych ścieżek dźwiękowych jakie słyszałem w ostatnim czasie, dodatkowo producent zadbał o to, by bohaterowie rozmawiali ze sobą po polsku. Nie można też przyczepić się do długości gry – zapewnia ona około 15 godzin zabawy. Zabrakło mi tylko tej przysłowiowej 'iskry bożej', tego 'czegoś', co nie pozwala się od gry oderwać i czyni ją wyjątkową. Jednak nawet bez tego dzieło panów z Crytek to kawał dobrej zabawy.

Przemysław Pawełek, Polskie Radio

Wydawca: Electronic Arts

Ceny: 129,90 (PC), 199,90 (PS3 i X360)

zyciewarszawy.pl

Najczęściej czytane