GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Biuro w centrum za grosze. Samorządowy coworking dla warszawskich firm

Mateusz Pawlak 21-03-2023, ostatnia aktualizacja 21-03-2023 12:38

Korzystna cena wynajmu biurka, dobra lokalizacja, dostęp do urządzeń, sal konferencyjnych i szkoleń i szansa na nowe kontakty - to atuty powadzononych przez miasto coworkingów.

źródło: Życie Warszawy

W Warszawie jest zarejestrowanych ponad 525 tysięcy firm, z czego 223 tys. to jednoosobowe działalności gospodarcze. Aktywność mieszkańców i mieszkanek stolicy stale rośnie. Warszawscy przedsiębiorcy mogą skorzystać m.in. z oferty w Centrum Przedsiębiorczości Smolna. Podobne inicjatywy prowadzą też warszawskie dzielnice – Bielany i Wawer.

- Wiemy z jakimi problemami mierzą się przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie, którzy dopiero startują ze swoim biznesem, dlatego nasza miejska oferta skierowana jest do mikro, małych i średnich firm, które działają na rynku nie dłużej niż 3 lata. Wierzymy, że możliwość wynajęcia miejsca w przestrzeni coworkingowej po korzystnej, niższej od rynkowej cenie oraz dostęp do szerokiej oferty darmowych szkoleń, które organizowane są na miejscu pomoże im rozwinąć skrzydła – mówi Karolina Zdrodowska dyrektorka koordynatorka ds. przedsiębiorczości i dialogu społecznego w stołecznym Ratuszu.

– Młode, niewielkie firmy czasem potrzebują biurka, czasem sali na spotkanie, czy rzutnika na prezentację i nie muszą wynajmować na stałe dużych powierzchni biurowych. Miasto wychodzi naprzeciw takim oczekiwaniom oferując im skorzystanie z coworkingu w Centrum Przedsiębiorczości Smolna. To nie tylko powierzchnia i sprzęt biurowy, ale przede wszystkim okazja to spotkań networkingowych i zapoznania się z pełną ofertą miasta dla osób przedsiębiorczych - dodaje.

Biurko dla początkujących

Miejska przestrzeń coworkingowa znajduje się w centrum przy ulicy Smolnej 4 na warszawskim Powiślu. Żeby z niej skorzystać trzeba spełnić tylko dwa warunki:

- prowadzić firmę nie dłużej niż 3 lata,

- być mikro, małym lub średnim przedsiębiorcą lub przedsiębiorczynią.

Ci, którzy wybiorą miejską ofertę:

- zapłacą preferencyjną cenę za wynajem biurka (453,20 zł netto miesięcznie),

- zyskają dostęp do szerokopasmowego internetu, sal konferencyjnych, zaplecza socjalnego i urządzeń wielofunkcyjnych,

- skorzystają z wielu atrakcyjnych, merytorycznych szkoleń i programów, doradczych, które organizuje Centrum Przedsiębiorczości Smolna,

- będą pracować w dogodnej lokalizacji i przyjaznym miejscu w parku Karola Beyera w zielonej części Powiśla.

Cowork jest czynny od poniedziałku do soboty, w godz. 7:00-22:00.

Inkubatory dzielnicowe

Podobne inicjatywy prowadzą też warszawskie dzielnice – Bielany i Wawer.

W Bielańskim Integratorze Przedsiębiorczych na 350 m2 znajdują się trzy sale do coworkingu wyposażone w 32 biurka, trzy salki konferencyjne (do 6 osób), sala warsztatowa (do 10 osób) oraz zaplecze socjalne. Korzystanie z przestrzeni Integratora jest bezpłatne, a biurka i salki rezerwuje się wcześniej, na godziny.

Integrator znajduje się przy al. Zjednoczenia 25 przy stacji metra Stare Bielany. Jest otwarty od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00 (a w poniedziałki do 18.00). Użytkownicy Integratora otrzymują bezpłatny dostęp do sieci wifi oraz możliwość druku, a także kawę i herbatę.

Oprócz prowadzenia coworku Integrator wspiera wiedzą: osoby planujące założyć działalność gospodarczą lub fundację, lokalnych przedsiębiorców, innowatorów poszukujących dodatkowego wsparcia, mamy wracające na rynek pracy oraz uchodźców z Ukrainy w zakładaniu firm w Polsce. Specjaliści udzielają bezpłatnych porad, szkolą i prowadzą indywidualne konsultacje w takich dziedzinach jak: księgowość i podatki, wniosek CEIDG, social media, poszukiwanie funduszy na start i rozwój, prowadzenie biznesu w Internecie, doradztwo zawodowe, budowanie modeli biznesowych.

Zapisy na bezpłatne konsultacje oraz rezerwacja sal i biurek na stronie internetowej Bielańskiego Integratora Przedsiębiorczych(otwiera się w nowej karcie).

Z kolei w dzielnicy Wawer funkcjonuje Wawerski Integrator Przedsiębiorczości. Bezpłatna oferta ma służyć osobom mieszkającym w Warszawie, które zamierzają założyć własną działalność gospodarczą lub już ją prowadzą oraz uczniom szkół ponadpodstawowych. W ramach programu uczestnicy dowiadują się jak testować i rozwijać swoje pomysły na biznes, na co zwracać uwagę w obszarze marketingu, sprzedaży, budowania zespołu i zarządzania nim a także jak pozyskać dofinansowanie.

Program na 2023 rok zawiera:

- 50 godzin mentoringu z biznesu,

- 10 warsztatów,

- 4 spotkania dla młodzieży z wawerskich szkół ponadpodstawowych,

- 8 spotkań sieciujących dla przedsiębiorców,

- strefę 10 biurek przeznaczonych do pracy,

- salę warsztatowo-konferencyjną dla ok 10-12 osób.

rp.pl

Najczęściej czytane