GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Włosing, czyli trend, dzięki któremu zadbasz o swoją fryzurę

15-04-2022, ostatnia aktualizacja 15-04-2022 13:20

O włosingu szczególnie głośno zrobiło się w ostatnich latach. Świadomość na temat dbania o włosy stale wzrasta, a konsumenci poszerzają swoją wiedzę dotyczącą stosowanych produktów pielęgnacyjnych. Co więcej, ilość przetestowanych składników aktywnych i możliwość ich łączenia w takich preparatach, jak szampony czy odżywki do włosów, sprawiła, że bez trudu znajdujemy kosmetyki, która pozwalają nam ujarzmić niesforną fryzurę. Z tego artykułu dowiesz się, na co zwrócić szczególną uwagę, jeżeli chcesz zacząć świadomie dbać o swoje włosy.

źródło: Życie Warszawy

Czym jest włosing?

Włosing to określenie, które stało się szczególnie popularne zwłaszcza w blogosferze. Oznacza po prostu świadomą pielęgnację włosów. W tym zakresie ważne jest właściwe dobieranie kosmetyków, których głównym zadaniem jest ujarzmienie nawet niesfornej fryzury. Bardzo ważne okazuje się także określenie porowatości włosów, na podstawie którego możliwe jest dobieranie składników aktywnych odpowiedzialnych za utrzymanie tak zwanej równowagi PEH.

W naszej kosmetyczce powinny znaleźć się nie tylko takie produkty, jak szampony czy odżywki do włosów, ale także inne preparaty służące do regeneracji czy stylizacji. Bardzo ważna jest nawet maska na włosy, którą stosujemy nieco rzadziej niż wspominane wyżej kosmetyki. Ponadto zaleca się stosować wcierki pobudzające porost, mgiełki, pianki utrwalające oraz oleje, które będą przydatne podczas procesu olejowania.

A co oznacza skrót PEH? To pierwsze litery słów: proteiny, emolienty i humektanty. Są to składniki kolejno odpowiedzialne za odbudowę włosów, ich ochronę oraz nawilżanie. Tylko poprzez zachowanie równowagi między nimi możemy osiągnąć taki wygląd fryzury, jaki nam się marzy.

Czy warto stosować odżywki do włosów?

Odżywki do włosów można stosować przy każdym myciu. Czasami używamy ich w pierwszym etapie pielęgnacji, ale znacznie częściej w drugim. Włosing spopularyzował tak zwaną metodę mycia OMO. Oznacza to, że najpierw odżywiamy włosy, następnie je myjemy, aby chwilę później ponownie sięgnąć po odżywkę. Ten sposób sprawdza się zwłaszcza u osób, które mają loki oraz fale. Odżywki do włosów powinny zawierać proteiny, humektanty, a już zwłaszcza emolienty (gdy mówimy o podbiciu skrętu).

Jako że są to produkty, które zawierają wyważoną ilość składników aktywnych, nie powinny one obciążać naszych włosów. Dostępne są nawet preparaty, których nie musimy spłukiwać. Bardzo często mają formę mgiełki lub kosmetyku o lekkiej konsystencji. Producenci takich produktów wyraźnie wskazują, które z nich będą wspomagały odbudowę, które nawilżają, a które sprawdzą się w przypadku, gdy chcemy wygładzić włosy lub podbić skręt.

Czemu maski na włosy mają tak duże znaczenie w pielęgnacji?

Od czasu do czasu zamiast odżywki może być zastosowana maska na włosy. Nie jest to jednak kosmetyk, który poleca się nakładać przy każdym myciu. Dlaczego? Otóż zawarte w niej składniki aktywne mogą działać obciążająco, gdy będą aplikowane zbyt często. Tymczasem zależy nam jedynie na dociążeniu, nawilżeniu i wzmocnieniu. Maska na włosy również powinna być dobierana w taki sposób, aby możliwe było zachowanie równowagi PEH.

Dla wzmocnienia efektu zaleca się zaaplikować ją na więcej niż kilka minut (o ile producent tego nie odradza). Włosy należy owinąć w ręcznik, aby podnieść temperaturę przy skórze głowy. Wpływa to pozytywnie na szybsze wchłanianie składników aktywnych zawartych w produkcie.

Materiały Promocyjne

Najczęściej czytane