GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Bristol w gronie najbardziej luksusowych hoteli świata

mjan 17-01-2013, ostatnia aktualizacja 17-01-2013 17:45

Po wielkiej metamorfozie której koszt wyniósł 50 milionów złotych, Hotel Bristol, jeden z najbardziej rozpoznawalnych obiektów Warszawy, dołączył do hoteli najwyższej światowej klasy – The Luxury Collection Hotels & Resorts.

źródło: materiały prasowe
źródło: materiały prasowe
źródło: materiały prasowe

Należący do firmy Starman Poland obiekt, noszący obecnie nazwę Hotel Bristol, a Luxury Collection Hotel Warsaw, to pierwszy luksusowy hotel w Polsce, który dołącza do tej grupy.

Hotel Bristol, założony w 1901 roku przez Ignacego Paderewskiego, słynnego kompozytora, pianistę-wirtuoza i premiera Rządu RP, był zawsze centrum życia kulturalnego warszawskiej śmietanki towarzyskiej i symbolem niezrównanej gościnności. Docenianym zarówno przez najbardziej wymagających podróżników, jak i przez artystyczną elitę stolicy – stanowiąc most, łączący kulturę Polski z resztą świata - pisze portal NaWalizkach.com.pl.

Hotel Bristol położony jest w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji w Warszawie – sąsiaduje z Pałacem Prezydenckim oraz z historycznym i eleganckim Traktem Królewskim.

Nowy Hotel Bristol przypomina o pięknie Warszawy z początków XX wieku, a jednocześnie oferuje najnowocześniejsze udogodnienia i najwyższy komfort wypoczynku – to wyjątkowe arcydzieło o artystycznym duchu.

Za majestatyczną, neorenesansową fasadą hotelu skrywają się wnętrza zaprojektowane przez wybitną londyńską architekt, Anitę Rosato, której celem było uchwycenie wyjątkowej historii hotelu i jego romantycznej aury, z subtelnymi odniesieniami do estetyki stylu secesyjnego. Aby zagwarantować zachowanie historycznego uroku Hotelu Bristol, Anita Rosato współpracowała ściśle ze stołecznym konserwatorem zabytków.

- Współpraca z konserwatorem zabytków zawsze jest bardzo wymagająca. I nie zawsze łatwa. W przypadku Bristolu wszystko jednak przebiegło bez problemów – mówi portalowi NaWalizkach.com.pl projektantka Anita Rosato.

Aby zapewnić gościom możliwość spotkań, wypoczynku i rozkoszowania się doskonałą architekturą, hotelowa recepcja została przeniesiona na swoje historyczne miejsce – tuż obok głównego wejścia, zaś lobby zostało znacząco powiększone: głębokie fotele i marmurowe ściany, stylowe lustra w mosiężnych obramowaniach oraz odnowiony żyrandol, oświetlający podwyższoną platformę z palmami i świeżo ściętymi kwiatami, stanowią powrót do oryginalnej koncepcji ogrodu zimowego w lobby, zgodnie z projektem Otto Wagnera Młodszego, pierwszego architekta wnętrz Hotelu Bristol.

Wpływy Art Nouveau są charakterystyczne dla wystroju całego Hotelu: poczynając od motywu sześciuset mosiężnych liści, który, czerpiąc inspirację z naturalnej formy secesyjnych broszek, spowija recepcję, poprzez ręcznie tkany dywan, do którego wykorzystano oryginalne tkaniny z secesyjnym wzorem, aż po niklowo-szklane wypełnienia ścian, wełniane zasłony oraz tłoczone panele z białej skóry, inspirowane stylem współczesnym.

Metamorfozę przeszło także 168 pokojów gościnnych i 38 apartamentów, a także Bar Kolumnowy i restauracja Marconi. Nie zmieniła się legendarna Café Bristol. Kawiarnia od 1901 roku oczarowuje gości oryginalnymi wnętrzami w wiedeńskim stylu, aromatem świeżo parzonej kawy, doskonałymi daniami i wyrafinowanymi deserami.

nawalizkach.com.pl

Najczęściej czytane