GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Pół ratusza i metro rusza

Konrad Majszyk 28-10-2009, ostatnia aktualizacja 29-10-2009 22:03

Tłumy oficjeli wzięły udział w podpisaniu kontraktu za 4,1 mld zł na linię między rondem Daszyńskiego a Dworcem Wileńskim. Włosi i Turcy kupują już dla Warszawy tzw. superkrety.

Wyjścia z metra na rondzie ONZ ...
źródło: Życie Warszawy
Wyjścia z metra na rondzie ONZ ...
... i przy Dworcu Wileńskim. Po otwarciu drugiej linii wzrośnie ruch na pierwszej (skrzyżują się na dwóch połączonych korytarzami stacjach Świętokrzyska).  W 2010 roku ratusz ma ogłosić przetarg na 35 pociągów – czyli 210 wagonów – dla obu linii
źródło: Życie Warszawy
... i przy Dworcu Wileńskim. Po otwarciu drugiej linii wzrośnie ruch na pierwszej (skrzyżują się na dwóch połączonych korytarzami stacjach Świętokrzyska). W 2010 roku ratusz ma ogłosić przetarg na 35 pociągów – czyli 210 wagonów – dla obu linii

Marcin Ochmański z ratusza trzymał w zanadrzu zapasowy złoty długopis, gdyby ten właściwy się wypisał (jak przy traktacie lizbońskim).

O godz. 12.25 prezydent Warszawy podpisała w urzędzie Pragi-Północ przy ul. Kłopotowskiego ten największy samorządowy kontrakt w Polsce. Za 6,1 km tuneli i siedem stacji między rondem Daszyńskiego a Dworcem Wileńskim Warszawa zapłaci 4 mld 117 mln zł. UE zwróci z tego stolicy 2 mld 973 mln zł.

– Ponad 300 tys. osób będzie jeździło tym odcinkiem każdego dnia – powiedziała prezydent Gronkiewicz-Waltz. – Trzymam kciuki, żeby stało się to za cztery lata. Będziecie czuć oddech warszawiaków na plecach – zwróciła się do wykonawcy.

Drugą linię zbuduje włosko-turecko-polskie konsorcjum firm Astaldi, Gülermak i Przedsiębiorstwa Budowy Dróg i Mostów z Mińska Mazowieckiego. Umowa zawiera precyzyjne daty związane z Euro 2012, np. przejazd przez skrzyżowanie przy Dw. Wileńskim musi zostać przywrócony do 31 marca 2012 roku. Kary za niedotrzymanie terminu mogą sięgnąć 15 proc. wartości kontraktu.

Wykonawca ma dziesięć miesięcy na przygotowanie projektu budowlanego. Włosi i Turcy wybrali do współpracy cztery firmy projektowe, z którymi zawrą umowy w przyszłym tygodniu. Trwa też nabór polskich pracowników (część z nich przejdzie szkolenia we Włoszech).

Budowa powinna ruszyć we wrześniu 2010 roku. Dwa równoległe tunele mają drążyć jednocześnie trzy automatyczne tarcze – tzw. TBM – o długości 85 metrów i 6,7 metra średnicy, które będą przesuwały się pod ziemią ok. 20 metrów na dobę. Dwa „superkrety” zaczną drążyć tunele przy Dw. Wileńskim albo rondzie Daszyńskiego. Trzeci ruszy zapewne z Powiśla.

– Specjalnie dla tej budowy za dwa, trzy tygodnie zamówimy tarcze TBM w Niemczech, Austrii albo Kanadzie. Teraz porównujemy oferty – mówi nam dyrektor Astaldi na Europę Środkową Francesco Scaglione.

– Pod kątem rozbudowy metra są szkoleni studenci inżynierii lądowej i transportu – dodaje rektor Politechniki Warszawskiej Włodzimierz Kurnik.

Dodaj swoją opinię

Życie Warszawy

Najczęściej czytane