GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Turyści polubili Warszawę

koz 23-08-2019, ostatnia aktualizacja 23-08-2019 10:11

W 2018 roku liczba turystów, którzy odwiedzili Warszawę przekroczyła 10 milionów, aż 385 tys. przyjechało z Wielkiej Brytanii.

Starówka
autor: Adam Burakowski
źródło: Fotorzepa
Starówka

Zaraz za turystami z Wysp uplasowali się Amerykanie (278 tys. przyjazdów), a na trzecim miejscu znaleźli się Niemcy (237 tys.) Przyjeżdżających do Warszawy tylko na jeden dzień było 13,7 miliona.

Dane za 2018 rok opublikowało właśnie Stołeczne Biuro Turystyki w raporcie „Turystyka w Warszawie".

Największą popularnością cieszyły się Stare Miasto, Łazienki Królewskie, Pałac Kultury i Nauki, Centrum Nauki Kopernik oraz Muzeum Powstania Warszawskiego. Coraz chętniej turyści udają się także poza ścisłe centrum miasta, aby odkrywać lokalne klimaty, autentyczne historie i oryginalne smaki dzielnic stolicy. Warszawa jest także celem podróży ze względu na organizowane w niej liczne festiwale, koncerty światowej sławy gwiazd i wydarzenia sportowe. Na odkrywanie i korzystanie z jej atrakcji turyści w zeszłym roku przeznaczali średnio 4,4 dnia, deklarując przy tym wydatki rzędu 730 zł na osobę podczas jednorazowego pobytu.

Warszawa, będąc największym i najważniejszym miejscem wydarzeń naukowych i biznesowych, jest liderem turystyki MICE w Polsce. W stolicy odbywa się rekordowa w skali kraju liczba kongresów, konferencji, targów i zjazdów motywacyjnych – w 2018 roku było ich 13,5 tys. W 2018 r. w stolicy zostało zorganizowanych 76 spotkań międzynarodowych stowarzyszeń (odbywających się cyklicznie, skupiających minimum 50 uczestników oraz migrujących pomiędzy co najmniej trzema krajami), co dało stolicy 29. miejsce na świecie w rankingu najważniejszego międzynarodowego stowarzyszenia rynku kongresowego – ICCA (International Congress and Convention Association).

Warszawę turyści postrzegają jako miasto interesujące i pełne zabytków, z dobrze funkcjonującą komunikacją miejską, a jej mieszkańców uznają za przyjaznych. Atrakcyjność miasta oceniają w dziesięciopunktowej skali na 8,8, a skłonność do polecenia wizyty w Warszawie oraz chęć ponownego przyjazdu do miasta – na ponad 9.

Warszawa dysponuje 600 obiektami noclegowymi, w tym prawie setką hoteli. W 2018 r. przybyło w stolicy niemal 6 000 miejsc noclegowych, w tym ponad 2 700 w hotelach.

zw.com.pl

Najczęściej czytane