GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Konkurs na iluminacje świąteczne

blik 13-12-2014, ostatnia aktualizacja 13-12-2014 06:11

Które miasto jest najładniej przystrojone na święta? Gdzie jest najlepiej udekorowaną galeria – szukają organizatorzy konkursu na najpiękniejsze iluminacje świąteczne w Polsce.

źródło: materiały prasowe

Składa się on z trzech części: ogólnopolskiego plebiscytu miast, konkursu na najlepiej udekorowaną galerię oraz konkursu fotograficznego dla osób indywidualnych.

- Wszystkie łączy staranie, aby w tym jedynym, wyjątkowym okresie w roku wszystko wokół nas tworzyło bajkowo rozświetlony świat pełen pozytywnej energii, który pamiętać będziemy jeszcze długo po świętach – mówią organizatorzy konkursu „Świeć się".

Konkurs na najpiękniejsze miejski iluminacje organizowane jest już od pięciu lat. - Stwarza on miastom okazję do rywalizacji i dodatkowo motywuje je do ozdabiania zimowych ulic, kamienic oraz placów iluminacjami świetlnymi, aby dodać przestrzeni publicznej jeszcze więcej energii i blasku – podkreślają organizatorzy.

Miejskie iluminacje oceniają Polacy, którzy wybierają w głosowaniu najpiękniej oświetloną miejscowość. W roku poprzednim tytuł zdobyło Bielsko-Biała. Wcześniej za wyjątkowe iluminacje oraz klimat radości i magii świąt doceniono Szczecin i Rzeszów.

Teraz internauci po raz kolejny wybiorą miasta, w których najlepiej oddano nastrój świąt dekorując światłem przestrzeń miejską. Na podstawie zdjęć udostępnionych w prasie i Internecie, w dwóch etapach rywalizacji wyłaniane będą najpiękniejsze miasta w poszczególnych województwach, a następnie w całej Polsce.

- Plebiscyt miast to doskonały sposób na promocję swojej miejscowości. Akcja pobudza lokalny patriotyzm i przyciąga tysiące uczestników. Głosowanie angażuje mieszkańców i władze miast w pomoc potrzebującym - mówi Jarosław Kozłowski, koordynator projektu "Świeć się z Energą".

Konkurs jest podzielony na kilka etapów. W regionalnym z każdego województwa będą wyłonione miasta, które zdobędą tytuły Najpiękniej Rozświetlonego Świątecznie Miasta w województwie.

Do drugiego, ogólnopolskiego etapu plebiscytu, do którego automatycznie przechodzą miasta z najlepszymi wynikami z pierwszej tury. – A finałowej części konkursu internauci wybierać będą ulubione miasto o najpiękniejszej świątecznej iluminacji spośród szesnastu reprezentantów województw – mówią organizatorzy.

Podczas konkursu wybierane będą też plebiscyt galerii handlowych, w którym rywalizują one o tytuł najpiękniej ozdobionej galerii. Ten plebiscyt ten także ma wymiar regionalny oraz ogólnopolski. W pierwszym etapie wybrane zostaną zwycięskie galerie handlowe, które otrzymają tytuł najpiękniejszej galerii w danym regionie.

Centra handlowe, które otrzymają największą ilość głosów internautów awansują do ogólnopolskiego finału. Tytuł Najpiękniejszej Galerii w Świątecznej Odsłonie w Polsce zostanie przyznany po 23 stycznia.

Internauci będą mogli oddawać swoje głosy na obu etapach poprzez aplikację na facebooku, czy też wysyłając SMS-y.

Poza tym organizatorzy zapraszają do konkursu wszystkich miłośników fotografii. Dla nich zorganizowano konkurs na najładniejsze zdjęcia świątecznych iluminacji.

– Powinny wystartować w nim osoby, które mogą pochwalić się wrażliwością, dzięki której potrafią uchwycić w obiektywie wyjątkowe, świąteczne chwile w swoim domu, ogrodzie, czy na ulicach miast – tłumaczą organizatorzy.

Więcej informacji o konkursie na stronie www.swiecsie.pl. Pomysłodawcą i głównym sponsorem akcji "Świeć się" jest Grupa Energa.

ŻW Online

Najczęściej czytane