GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Mistrzowie proszą na parkiet

Marcin Flint 12-05-2011, ostatnia aktualizacja 12-05-2011 14:35

Warsaw Music Week, Kamieniołomy, 1500 m2 Do Wynajęcia, Cafe Kulturalna, Powiększenie, Hydrozagadka, program: www.warsawmusicweek.pl, bilety: 10 – 35 zł, piątek (13.04) – sobota (14.04), godz. 21 lub 22

Mark De Clive-Lowe uświetni drugie, zorganizowane w Cafe Kulturalnej, urodziny cyklu „Warsoul”
źródło: Materiały Promocyjne
Mark De Clive-Lowe uświetni drugie, zorganizowane w Cafe Kulturalnej, urodziny cyklu „Warsoul”

Przez piątek i sobotę – dwa finałowe dni Warsaw Music Week – nie zabraknie okazji, by rozruszać mięśnie do wtóru połamanych rytmów drum'n'bassu, bulgoczącego dudnienia dubstepu czy bezlitosnego, zaprawionego hip-hopem electro. Potańczyć będzie można zarówno do dźwięków syntetycznych techno house, jak też organicznych, np. do hojnie podlanego czarną muzyką zwiewnego broken beatu bądź inkrustowanej folkiem oraz swingiem elektroniki. Cieszy nie tylko mnogość gatunków, ale przede wszystkim fakt, że do stołecznych klubów udało się zaprosić ich niekwestionowanych mistrzów.

Piątek przynosi aż cztery równoprawne oferty. Kamieniołomy kuszą setem didżeja Mehdiego z kultowej, francuskiej wytwórni Ed Banger. Artystę nie bez podstaw nazywa się afrykańską wersją

Kraftwerku. W 1500 m2 Do Wynajęcia publiką zajmie się również francuski duet Nôze. Inspiruje się popem, ale otwarty jest na dźwięki z całego świata, a formę występów wybiera wybuchową, bliską performance'u. Drugie, zorganizowane w Cafe Kulturalnej, urodziny cyklu „Warsoul" uświetni Mark De Clive-Lowe, umiejętnie przenoszący soul w XXI wiek. Nad Powiększeniem przejmie kontrolę słynące z techno Recognition. Ekipa jest nasza, goście będą światowi – Dave Turov rezyduje w Berlinie, Andres Zacco szczyci się korzeniami argentyńskimi.

W sobotę łatwiej o wybór. Tu wiodącym wydarzeniem jest dwupokoleniowe Bass Theory z udziałem Goldiego i Subscape'a. Legenda wyspiarskiej sceny klubowej podzieli scenę z jej nadzieją. Od szczególnie niskich tonów zatrzęsą się ściany, a towarzyszący wokalista MC Jakes dodatkowo podkręci temperaturę.

Kto jednak szaleć nie lubi i tańczyć nie zamierza, ostatnich dni Warsaw Music Week i tak przekreślać nie powinien. W piątek w Hydrozagadce wystąpią dwa najważniejsze zespołu z nurtu awangardowego popu – Kobiety oraz Ballady i Romanse. Zmyślne aranżacje, a do tego z literackim wyczuciem napisane teksty sprzyjają nieco większemu skupieniu.

 

Życie Warszawy

Najczęściej czytane