Dwa oblicza motocyklistów
Zdjęcia 250 motocyklistów można oglądać do 12 sierpnia w Blue City w ramach kampanii społecznej "Ja Motocyklista"
Kim są motocykliści? Kto kryje się za szybą kasku mijającego cię motocylka? Próbą odpowiedzi na te pytania jest kampania społeczna „Ja, Motocyklista", zorganizowana przez Fundację Jednym Śladem oraz Torres-Art. W jej ramach fotograf Dariusz Felis-Obrycki wykonał zdjęcia ok. 250 osób, które ustawione przed obiektywem w konwencji „lustrzanego odbicia", zaprezentowały swoje dwa oblicza: jedno, schowane pod kaskiem oraz drugie, widziane na co dzień.
Dzięki pomocy Piotra Zajlichy z Centrum Rozwoju Turystyki Motocyklowej wystawę „Ja, Motocyklista" można zobaczyć do 12 sierpnia 2012 r. w Blue City na poziomie -1 w korytarzu prowadzącym do Saturna.
Organizatorzy przygotowali też ekspozycję motocykli znanych marek, takich jak Junak, Suzuki czy BMW, która będzie stała pod fontanną od 2 do 12 sierpnia. Można zobaczyć tam najnowsze modele motocykli, umówić się na jazdę próbną oraz kupić jednoślad po promocyjnej cenie.
Kampania Społeczna „Ja Motocyklista" ma za zadanie zmianę stereotypowego, negatywnego postrzegania motocyklistów.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w
jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją,
fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA
Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione
pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.