GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Valentino wchodzi na warszawski rynek

Agnieszka Grotek 04-02-2009, ostatnia aktualizacja 04-02-2009 21:36

Już dziś otwarcie pierwszego w Polsce salonu z ubraniami włoskiego kreatora mody Garavaniego Valentino.

Około godz. 19 pierwsi klienci będą mogli wejść do butiku Valentino przy ul. Moliera 2. Choć dom mody włoskiego projektanta powstał ponad pół wieku temu, to dopiero teraz jego kolekcje będzie można podziwiać i kupować w Warszawie. Dodatkowo pojawią się tam projekty innego włoskiego kreatora mody – Salvadore Ferragamo.

W eleganckim salonie klienci będą mogli przebierać wśród około 300 sztuk ekskluzywnych ubrań i dodatków. – To są rzeczy z najwyższej półki – podkreśla Marta Kosiorowska z IT Fashion Store reprezentująca salon. Ubrania Valentino nosiły wielkie gwiazdy na oficjalne wizyty oraz uroczyste gale. W strojach tego włoskiego mistrza mody można było zobaczyć m.in. Elizabeth Taylor, Sharon Stone, Julię Roberts, Nicole Kidman i Jennifer Lopez.

Jednak suknie podobne do tych, które noszą celebrity, kosztują. W warszawskim butiku za wieczorową kreację trzeba będzie zapłacić od 3 tys. zł do 30 tys. zł.

W Warszawie na wieszakach pojawią się też eleganckie damskie sukienki i codzienne stroje (bluzki, spódnice). Nie zabraknie też torebek oraz butów.W ofercie będą również kolekcje ubrań i dodatków dla mężczyzn. Przy ul. Moliera 2 będzie można kupić eleganckie buty w 75 proc. robione ręcznie i wysadzane kamieniami Swarovskiego. Koszt męskiego i damskiego obuwia waha się od 900 zł do 3 tys.

Butik Valentino, ul. Moliera 2, od poniedziałku do piątku w godz. 11 – 19, w soboty w godz. 11 – 15.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane