GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Muzeum Narodowe nagrodzone

mz 03-10-2011, ostatnia aktualizacja 03-10-2011 17:04

Projekt edukacyjny "Muzeum na Wynos" Muzeum Narodowego zdobył nagrodę Grand Prix II Giełdy Programów Edukacji Kulturalnej. Ogłoszenie wyników konkursu odbyło się podczas poniedziałkowej gali w Sali Kongresowej.

Celem zwycięskiego projektu jest wyjście z ofertą kulturalną stołecznego Muzeum Narodowego poza jego siedzibę i poszerzenie kręgu odbiorców o grupy dzieci i młodzieży, które z powodu niepełnosprawności lub choroby nie mogą uczestniczyć w zajęciach odbywających się w muzealnych galeriach. Autorką projektu jest Katarzyna Rokosz.

- Istotą projektu było zorganizowanie przez Muzeum Narodowe warsztatów dla dzieci w szpitalach i hospicjach. Warsztatów były cztery rodzaje. W pierwszym, uczestnicy mieli stworzyć projekt własnego muzeum. W drugim, podczas spotkania dzieciom prezentowane były tajniki pracy malarza. Projekt trzeci polegał na odnalezieniu wskazówek, prowadzących do odgadnięcia, jaka postać jest namalowana na obrazie, a warsztat czwarty poświęcony jest pracy archeologa - powiedziała Małgorzata Naimska, zastępca dyrektora Biura Kultury m. st. Warszawy.

W sumie do tegorocznej, II edycji Giełdy Programów Edukacji Kulturalnej zakwalifikowano 24 projekty, wybrane przez dzielnicowych koordynatorów kultury.

Jak podkreślali organizatorzy, w projektach położono nacisk na aktywizację osób pozostających "poza nawiasem społecznym": niepełnosprawnych umysłowo i fizycznie, osób starszych, oraz dzieci z zamkniętych placówek wychowawczych.

Wśród wyróżnionych projektów znalazły się np. teatr uliczny dla dzieci, program opieki nad grobami na Cmentarzu Powązkowskim, warsztaty kultury hip-hop, oraz warsztaty malarskie dla osób w podeszłym wieku. Wyróżnienia przyznawane były w kategoriach: przedszkola, szkoły podstawowe, gimnazja, szkoły średnie, organizacje pozarządowe i instytucje kultury.

PAP

Najczęściej czytane