Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Fundacja IMPACT

09-06-2009, ostatnia aktualizacja 09-06-2009 00:01

Fundacja IMPACT – koordynacja i promocja Festiwalu Sztuki „Przemiany” Projekt spełnił wszystkie wymogi koordynacji i promocji Festiwalu.

źródło: materiały prasowe
autor: Pasterski Radosław
źródło: Fotorzepa

W promocji Festiwalu rolę odegrają uzupełniające się kampanie:

1. kampania promocyjna Festiwalu Sztuki Przemiany (standardowa i artystyczna)

2. kampania społeczna promująca ideę pro-Wiślane.

Obie kampanie będą wykorzystywać udział artystów i warszawiaków w tworzeniu mody na Wisłę. Kampanie te będą się przenikać wykorzystując zarówno standardowe środki reklamy (billboardy, plakaty, media) jak i artystyczne formy promocji (performance, pocztówki znad Wisły, wizualizacje Wisły w miejscach publicznych).

ŻW Online

Najczęściej czytane