GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Na krawędzi luksusu

mkd 18-11-2008, ostatnia aktualizacja 18-11-2008 07:01

Centrum Handlowe Klif chyba nigdy nie jest przepełnione. Nawet jeśli parking pęka w szwach. Mimo atmosfery luksusu, które dookoła centrum starają się wykreować jego zarządcy, Klif ma w swojej ofercie również marki dla klientów ze średnio grubym portfelem.

Wnętrze Klifa
autor: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
Wnętrze Klifa
autor: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
autor: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa

Zarówno strona internetowa warszawskiego Klifa (www.klif.pl) jak i reklamy prasowe sugerują, że jest to centrum ekskluzywne, dla ludzi mocno zamożnych. Bo jak inaczej można zinterpretować reklamy, z którym patrzy na nas modelka ubrana w sukienkę za 2589 zł (Versace VJC)? Albo w - tańszą - różową taftę z kokardką za 1059 zł (Tara Jarmon) w towarzyszeniu butów za 1169 zł (GF Ferre) oraz torebki za 2750 zł (Pollini). Mężczyzna (wedle reklam prasowych) może się również ubrać w Klifie ekskluzywnie: w marynarkę za 1539 zł, spodnie za 629 zł (obydwie części: Oscar Jacobson), koszulę za 299 zł i krawat za 179 zł (obydwa: Emanuel Berg) oraz buty za 449 zł (Wittchen).

Drogo-tanio

Tymczasem jest to centrum łączące sklepy drogie i bardzo drogie oraz punkty należące do zdecydowanie tańszych - Orsay, Reserved czy Vero Moda. Jest też salon z bielizną Szame, która mimo że oferuje staniki i majtki w cenach wyższych niż "sieciówki" z własnymi markami, to jednak nie dorównuje cenowo Passionatom i Valisere'om, oferuje swoim klientom wyroby wysokiej jakości. Co ważne, są to wyroby firm głównie polskich. Zdarzają się też większe rozmiary. (Stanik: od ok. 80 zł, majtki: od ok. 35 zł)

Do niezbyt drogich można również zaliczyć Cheesecake Corner - czyli cukiernię specjalizującą się w amerykańskich sernikach. Inne punkty tej sieci można znaleźć m.in. na Grójeckiej, w Centrum Janki i w podziemiach Dworca Centralnego. W Klifie znajdziemy też McDonald's i CoffeeHeaven, które są postrzegane raczej jako miejsca dość popularne.

Delikatesy

Ekskluzywności miejscu dodaje niewątpliwie sklep spożywczy - delikatesy Bomi. Jest droższy niż "popularne" supermarkety, ale na jego półkach można znaleźć towary ekskluzywne i niedostępne w innych miejscach.

www.warsaw.klif.pl

Strona centrum handlowego Klif jest przejrzysta i funkcjonalna. Poza godzinami otwarcia i informacjach o dojeździe znajdziemy na niej również aktualności z życia centrum oraz dość ciekawą sekcję "modową". Klif oferuje swoim klientom usługę "zakupy ze stylistką". Specjalistka od trendów i stylu jest dostępna cztery razy w tygodniu (w środy, piątki, soboty i niedziele) w godzinach popołudniowych. Spacer po sklepach trwa zazwyczaj ok. 2 godz. i trzeba się na niego umówić z wyprzedzeniem w punkcie informacyjnym centrum.

W sekcji "Moda" można również znaleźć porady dotyczące aktualnych trendów - 5 dla pań i 5 dla panów. Każdy z trendów jest ciekawie zilustrowany zdjęciami z aktualnej oferty sklepów dostępnych w Klifie.

Aktualne trendy możemy też poznać dzięki magazynowi "Zakupy&styl" wydawanemu przez centrum. Jego wersję online możemy także oglądać na stronie internetowej.

Podsumowanie

Centrum handlowe Klif zostało stworzone z myślą o zamożnych paniach, które chodzą w garsonkach. Względnie panach w eleganckich i drogich garniturach. Taką atmosferę tworzą zarówno same sklepy, jak i działania zarządu centrum - ekskluzywny (głównie) wybór sklepów i marek, niewielki parking, wystrój wnętrz. Mimo obecności również punktów dla mniej zamożnych kupujących, centrum handlowe Klif nie jest stworzone dla nich. Nic więc dziwnego, że częściej przyciąga ich pobliska Arkadia z bardzo szerokim wyborem marek ze średniej i niższej cenowo półki.

Z drugiej strony Klif jest atrakcyjnym punktem dla kogoś, kto chce napić się spokojnie kawy lub zjeść szybki lunch bez tłumów nad głową. Oferta gastronomiczna bowiem jest zdecydowanie bardziej liberalna cenowo niż oferta sklepów Klifa.

ŻW Online

Najczęściej czytane