GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Chcesz skorzystać z promocji? Czekaj godzinami

blik 27-06-2013, ostatnia aktualizacja 27-06-2013 20:31

Jak długo można czekać na połączenie z konsultantem z infolinii w RWE Polska? Nawet godzinę. A i tak nie ma gwarancji, że się uda. – To są ostatnie dni promocji, więc dzwoni dużo ludzi – tłumaczy się firma

autor: Jerzy Dudek
źródło: Fotorzepa

Z naszą redakcją skontaktował się pan Robert by opisać jak o klienta i jakość swoich usług dba RWE Polska. – Podczas sprzedaży miejskiej firmy dostarczającej elektryczność warszawiakom pani prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz zapewniała, że prywatyzacja usprawni obsługę i jakość usług. Na swoim przykładzie mam niestety wątpliwość czy tak się  rzeczywiście stało – mówi nasz Czytelnik.

I opowiada jak we wtorek wieczorem próbował połączyć się telefonicznie z konsultantem RWE. Wybrał całodobową infolinię pod numerem 22 821 46 40, która ma działać przez siedem dni w tygodniu.

– Próbowałem wielokrotnie i bez skutku. Za każdym razem byłem informowany byłem, że wszyscy konsultanci są zajęci, proszę czekać! – opowiada pan Robert. Postanowił więc  sprawdzić jak długo konsultanci będą zajęci. Na połączenie z nimi czekał na linii godzinę. Od 20.45 do 21.45.

- Niestety nie udało mi się uzyskać połączenia z konsultantem – mówi rozżalony. I dodaje, że ma propozycję dla zarządu firmy RWE Polska S.A. - Zamiast ponosić ogromne wydatki na reklamę i przeróżne promocje może warto na początek poprawić obsługę klienta korzystającego z infolinii – tłumaczy swój pomysł.

Zapytaliśmy firmę dlaczego tak trudno jest się dodzwonić na jej infolinię

Anna Warchoł rzecznik RWE Polska przyznaje, że sytuacja, która spotkała naszego czytelnika jest wyjątkowa spowodowana ostatnimi dniami promocji oferty „Tańsze gniazdko". - Odnotowujemy bardzo duże zainteresowanie klientów i rzeczywiście przez kilka dni w tym tygodniu możliwość kontaktu była nieco utrudniona – przyznaje pani rzecznik. Dodaje, że w imieniu spółki chciałaby wyrazić ubolewanie, że klient tak długo musiał oczekiwać na połączenie z call center.

- Jest to dla nas wyjątkowa sytuacja, średni czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z konsultantem RWE Polska wynosi 27 sekund – zapewnia Anna Warchoł. Dodaje, że firma oferuje klientom szeroki pakiet możliwości kontaktu jak e-mail, e-bok, obsługa w popularnych centrach handlowych m.in w Arkadii, Galerii Mokotów, Galerii Ursynów czy centrach obsługi klienta na terenie Warszawy.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane