GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Najlepsi już płacą mniej

27-11-2002, ostatnia aktualizacja 13-06-2008 14:23

Czy Hali Polskiej przy ul. Kolejowej 57 grozi bankructwo? - Nie jesteśmy w stanie płacić wygórowanych stawek, bo nie ma klientów - mówią handlarze. "Jak to" Handel idzie przecież pełną parą - replikuje prezes hali Zenon Olejniczak.

Wtorek, parę minut po godz. 11. Hala świeci pustkami. Większość pawilonów pozamykana. Sprzedawcy z rezygnacją wypatrują klientów. - Cóż, interes idzie kiepsko - mówi Dariusz Bogumił, właściciel sklepu mięsnego. - Zyski ledwie starczają na opłatę czynszów. Trochę lepiej jest w soboty, bo wtedy więcej ludzi przychodzi. A w zwykły dzień... Nędza - Bogumił pokazuje pusty pawilon, w którym ekspedientka Anna Perzyna wpatruje się w ladę. Część kupców postanowiła ubiegać się o obniżkę czynszów. - Płacimy 13 dolarów za metr. A obroty lecą na łeb, na szyję. Przyjdzie pójść z torbami -mówią. Część kupców jest już bardzo zadłużona i zalega z opłatami nawet za kilka miesięcy. O obniżkach nie może być jednak mowy. - Musimy płacić za dzierżawę terenu jego właścicielowi, regulować rachunki za oświetlenie, ochronę, parkingi - tłumaczy Zenon Olejniczak, prezes zarządzającego halą Polskiego Komitetu Integracji Kupieckiej. - Staramy się pomóc kupcom. Ci, którzy czynsz opłacają regularnie, mogą liczyć nawet na 25 procent upustu. A że w zwykłe dni handel idzie nie najlepiej?

To problem wszystkich bazarów i targowisk. Nie inaczej jest np. na placu Szembeka - podkreśla prezes. Dodaje, że niektórych klientów na pewno odstrasza fakt, że część pawilonów, chociaż wykupiona, jest wciąż z niewiadomych przyczyn zamknięta. Pustkami świeci wciąż, na przykład, pawilon posła Samoobrony Zbigniewa Witaszka. - Niektórzy otwierają swe sklepiki o różnych porach, jak im fantazja podpowie - opowiada Olejniczak. - A przecież sami kupcy także powinni dbać o promocję hali. Nasz zarząd robi wszystko, by obiekt funkcjonował jak najlepiej - zapewnia. Zarządcy hali podkreślają, że nie szczędzą pieniędzy na reklamy. Finansują m.in. spoty radiowe i telewizyjne, wkrótce ma ruszyć kampania promocyjna w prasie.

__Archiwum__

Najczęściej czytane