GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Nad metrem, ale pod Hutą

Konrad Majszyk 21-10-2008, ostatnia aktualizacja 22-10-2008 22:03

Po otwarciu trzech ostatnich stacji pierwszej linii przybędzie na Bielanach jeden z większych w Europie węzłów komunikacyjnych. Pokazujemy, które tramwaje i autobusy dojadą tam do metra

Stare Bielany. Ta stacja od ponad dwóch miesięcy czekała – gotowa i zamknięta – aż skończą się prace na Młocinach. Pasażerowie dojadą tutaj autobusami linii 132, 156 i 195.
źródło: Życie Warszawy
Stare Bielany. Ta stacja od ponad dwóch miesięcy czekała – gotowa i zamknięta – aż skończą się prace na Młocinach. Pasażerowie dojadą tutaj autobusami linii 132, 156 i 195.
Wawrzyszew. Stacja przy Wolumenie, w wąskim gardle ul. Kasprowicza. Ona też przez dwa miesiące stała zamknięta. Dowiozą nas tutaj autobusy linii 103, 114, 132, 156, 184 i 195.
źródło: Życie Warszawy
Wawrzyszew. Stacja przy Wolumenie, w wąskim gardle ul. Kasprowicza. Ona też przez dwa miesiące stała zamknięta. Dowiozą nas tutaj autobusy linii 103, 114, 132, 156, 184 i 195.
Młociny. Nad stacją metra znajdują się dwie pętle – tramwajowa i autobusowa – oraz parking Parkuj i Jedź na tysiąc aut. Rola tego węzła wzrośnie po dociągnięciu tutaj Trasy Mostu Północnego.
źródło: Życie Warszawy
Młociny. Nad stacją metra znajdują się dwie pętle – tramwajowa i autobusowa – oraz parking Parkuj i Jedź na tysiąc aut. Rola tego węzła wzrośnie po dociągnięciu tutaj Trasy Mostu Północnego.

Dzisiaj nadzór budowlany powinien wydać pozwolenie na użytkowanie ostatniej stacji metra Młociny. Urzędnicy ostrzą już nożyczki do przecinania wstęg.

– Wszystko gotowe, czekamy na ostatnie pozwolenia. Teraz malujemy już trawę na zielono – żartuje w rozmowie z „ŻW” dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego Leszek Ruta.

Kto w sobotę po godz. 16 – w deszczu konfetti i błysku fleszy – doprowadzi pierwszy pociąg pod Hutę Warszawa? Wczoraj usłyszeliśmy w Metrze Warszawskim, że nie będzie to Robert Jaryczewski, uznany podczas kwietniowej imprezy Metrorail w Kopenhadze za najlepszego maszynistę świata. Powód – tego dnia ma wolne.

ZTM przygotowuje się zaś do komunikacyjnych zmian nad nowym odcinkiem metra. Gigantyczny węzeł komunikacyjny przy stacji Młociny zostanie otwarty w poniedziałek. Jego kluczowym elementem jest efektowna pętla tramwajowa z 17 rozjazdami. Od poniedziałku z dwóch stron – od ul. Marymonckiej i Wólczyńskiej – dotrą tu linie: 5, 6, 17, 22 i 33. Na razie tramwaje przez pętlę przejeżdżają „tranzytem”, żeby zatrzymać się na przystanku 150 metrów dalej.

Na pętli autobusowej obok zatrzymają się autobusy linii: 103, 106, 114, 132, 156, 184, 195 i 712. Ruta ujawnił, że prowadzi też rozmowy z prywatnymi przewoźnikami autobusowymi jeżdżącymi od strony Łomianek. Chce ich namówić, żeby zatrzymywali się na Młocinach.

Dwa dni temu ZTM popełnił falstart, ogłaszając uruchomienie pętli autobusowej już wtedy. Z tego pomysłu urzędnicy szybko się wycofali. Okazało się, że nie udałoby się zorganizować sobotniej fety dla oficjeli.

Znacznie większe zmiany wokół bielańskiego odcinka metra ZTM zaplanował na 1 grudnia. To właśnie wtedy ma wejść w życie pakiet roszad komunikacyjnych dla Bielan, Bemowa i Żoliborza. Urzędnicy planują wyeliminować linie, których trasa dubluje się z metrem, np. 156 i 195. Chcą skłonić pasażerów autobusów do przesiadki do metra. O szczegółach zmian poinformujemy w listopadzie.

Jak napisaliśmy wczoraj, w związku z wydłużeniem metra o trzy stacje zmniejszyła się częstotliwość kursowania pociągów. Od weekendu puste składy po wysadzeniu pasażerów jadą do Młocin, gdzie zawracają. W efekcie w popołudniowym szczycie pojawiały się na stacjach co 3,5 – 4 minuty (zamiast co trzy minuty). Metro zapewnia jednak, że wróci do starej częstotliwości.

– Wypuścimy w szczycie na trasę dwa dodatkowe pociągi. Dzięki temu pasażerowie nie odczują żadnych zmian w rozkładach – twierdzi rzecznik Metra Warszawskiego Krzysztof Malawko.

Dodaj swoją opinię...

Życie Warszawy

Najczęściej czytane