GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Nie rozmnażaj!

Agata Sabała 01-02-2009, ostatnia aktualizacja 01-02-2009 22:02

Umiesz nauczyć psa, jak używać prezerwatyw? A może wytłumaczysz kotce, żeby brała pigułki antykoncepcyjne? Jeśli nie, pomyśl o sterylizacji – przekonuje fundacja Viva!.

źródło: Życie Warszawy
źródło: Życie Warszawy
źródło: Życie Warszawy

Na ścianie wisi oprawione w ramki zdjęcie kota. Pod nim, na komodzie, stoi kilka podobnych fotografii. Pod spodem hasło: „Twój kot może w ciągu roku spłodzić ponad sto kociąt. Wychowasz je wszystkie?”.

Takie plakaty ze zdjęciami rodzinnymi psów i kotów warszawiacy mogą oglądać w komunikacji miejskiej. Promują akcję fundacji Viva!, zachęcającą do sterylizacji zwierząt.

– Teraz wiele zwierząt ma cieczkę. To dobry moment, żeby przypomnieć o sterylizacji. Chcemy namówić właścicieli zwierząt, żeby nie rozmnażali ich bez kontroli – mówi Czarek Wyszyński z fundacji Viva! – Mnóstwo szczeniąt i kociąt zakończy swój żywot w rzece lub na śmietniku. Te, które przeżyją, zwiększają i tak już ogromną liczbę bezdomnych zwierząt.

Członkowie fundacji przekonują, że sterylizacja i kastracja jest dobra dla zwierząt: zapobiega nowotworom narządów płciowych, sprawia, że psy są mniej agresywne, a suki nie cierpią przez ciąże urojone.– Pokutuje mit, że zwierzę powinno chociaż raz mieć potomstwo, a to nieprawda – tłumaczy Wyszyński. – Samica, która nie zna uczucia macierzyństwa, będzie cierpiała mniej, bo nie będzie miała za czym tęsknić.

Zabieg wykonany u młodego zwierzęcia (u samców najlepiej między szóstym a ósmym miesiącem życia, u samic przed pierwszą cieczką lub rują) jest w pełni bezpieczny. Zwierzę po dwóch, trzech dniach wraca do zdrowia. Kastracja kosztuje od kilkudziesięciu do kilkuset złotych. Sterylizacja jest droższa, to wydatek od 100 do 500 zł.

Weterynarze przyklasnęli akcji. – Na świecie jest stanowczo za dużo niechcianych zwierząt, sterylizacja jest jedynym uczciwym rozwiązaniem – uważa lekarz weterynarii Dorota Sumińska.

Dwa bardziej kontrowersyjne plakaty kampanii nie pojawiły się na ulicach. Można je zobaczyć na pocztówkach w klinikach weterynaryjnych. Projekty przygotowane dla fundacji przez agencję Scholz & Friends Warszawa zdobyły najwyższą nagrodę oraz dwa wyróżnienia na Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy Złote Orły 2008 w kategorii Reklama Społeczna.

Więcej informacji o sterylizacji na stronie internetowej www.sterylizacje.org.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane