GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

„Nie” dla reklam pornografii

Jarosław Stróżyk 24-05-2011, ostatnia aktualizacja 24-05-2011 21:47

Stowarzyszenie Twoja Sprawa skarży do prokuratury reklamy filmików porno w telemagazynach

autor: Kuba Kamiński
źródło: Fotorzepa

– W magazynach telewizyjnych obok reklam tapet na telefony komórkowe z obrazkami maskotek lub gier komputerowych dla dzieci znajdują się reklamy ostrych filmów pornograficznych z modelkami w wyuzdanych pozach i hasłami takimi jak: „napalona pokojówka czeka, by cię obsłużyć" czy „zaliczcie uczennice" – mówi Rafał Porzeziński ze stowarzyszenia Twoja Sprawa.

Podkreśla, że magazyny z programem telewizyjnym rozchodzą się w nakładzie ponad 2 mln egzemplarzy.

– Dostęp mają do nich nawet małe dzieci. A ściągnięcie takiego filmu na komórkę jest banalnie proste. Wystarczy wysłać SMS. Nikt skutecznie nie weryfikuje tego, czy robi to osoba dorosła, czy dziecko – tłumaczy.

Dlatego rodzice ze stowarzyszenia złożyli do prokuratury zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa.

I – jak napisali – ich zdaniem firmy Emisja SA oraz CT Creative Team SA, które takie reklamy zamieszczają, łamią prawo. W zawiadomieniu podają też dziewięć magazynów telewizyjnych. To m.in. popularne tytuły: „Tele Tydzień", „Tele Świat" czy „Imperium TV".

Chodzi o art. 202 Kodeksu karnego, zgodnie z którym każdy, „kto rozpowszechnia treści pornograficzne w sposób umożliwiający małoletniemu zapoznanie się z nimi, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat dwóch".

– Według mnie, można udowodnić, że w tym przypadku dochodzi do naruszenia prawa – mówi znany adwokat Krzysztof  Stępiński.

Twoja Sprawa zachęca też do wysyłania e-maili protestacyjnych do wydawnictwa Bauer, które jest właścicielem popularnych magazynów telewizyjnych.

Przygotowała też specjalny spot ostrzegający rodziców. Można go obejrzeć na stronie www.twojasprawa.org.pl.

– Wydawnictwo Bauer podziela obawy i zastrzeżenia czytelników swoich czasopism związanych z zamieszczaniem reklam multimedialnych o treści erotycznej, zwłaszcza w kontekście możliwości ich niepożądanego odbioru przez osoby młodociane – wyjaśnia Maciej A. Brzozowski, dyrektor PR grupy Bauer. – Dlatego decyzją zarządu zlecenia na takie reklamy na drugą połowę roku, czyli począwszy od lipca, nie będą przyjmowane do realizacji.

– To nas nie satysfakcjonuje. Dlaczego wydawnictwo zamierza zamieszczać takie reklamy jeszcze do lipca? Skoro łamane jest prawo, powinno przestać natychmiast – uważa Porzeziński.

To nie pierwsza akcja rodziców skupionych w Twojej Sprawie.

Wcześniej organizowali m.in. protest przeciwko eksponowaniu pornografii w kioskach, głównie Ruchu.

To na ich wniosek Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła 300 tysięcy złotych kary na stację TVN za popołudniową emisję programu „Rozmowy w toku", w którym młode kobiety opowiadały o swoich doświadczeniach seksualnych.

 

Życie Warszawy

Najczęściej czytane