GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Nadchodzi rewolucja w sieci

Katarzyna Zielińska 12-04-2011, ostatnia aktualizacja 13-04-2011 11:32

Nowość w cennikach operatorów – Netia wprowadza nową ofertę: telefon i Internet w jednej cenie, bez limitu. Dostawcy Internetu będą też rezygnować z wielomiesięcznych umów z klientami.

Netia rzuciła wyzwanie konkurentom. Choć bezpośrednie porównanie ofert nie jest możliwe, klienci zainteresowani najszybszymi usługami mogą liczyć w Netii na bardzo korzystny cenowo pakiet.
źródło: Życie Warszawy
Netia rzuciła wyzwanie konkurentom. Choć bezpośrednie porównanie ofert nie jest możliwe, klienci zainteresowani najszybszymi usługami mogą liczyć w Netii na bardzo korzystny cenowo pakiet.

Według danych firmy badawczej PMR, tylko 31 proc. abonentów stacjonarnego Internetu w Polsce korzysta z usługi o prędkości od 2 megabitów na sekundę i większej, pozwalającej na swobodne przeszukiwanie zasobów sieci czy korzystanie z plików multimedialnych. Próbują to wykorzystać operatorzy, poprawiając swoją ofertę.

Od jutra na rynku dostępna będzie nowa oferta Netii, największego alternatywnego operatora i konkurenta Telekomunikacji Polskiej. Dzięki niej firma chce utrzymać pozycję numer jeden wśród telekomów pod względem liczby zdobywanych co roku klientów. Za zryczałtowaną opłatę (99,90 zł miesięcznie) w pakiecie będzie można kupić u tego operatora dostęp do Internetu (o dowolnej możliwej do uzyskania z technicznego punktu widzenia prędkości) wraz z nielimitowanymi połączeniami telefonicznymi na stacjonarne numery krajowe. Dodatkowo tam, gdzie dotrze z zasięgiem trzeciej usługi – telewizji – do pakietu dołączy 30 programów telewizyjnych.

– Wprowadzanie ryczałtu na Internet będzie się upowszechniać i stanie się z czasem standardem – komentuje Tomasz Kulisiewicz, analityk Audytelu. – Podnoszenie przepływności za zryczałtowaną opłatę to kolejny etap w walce o klientów po obniżaniu cen i podnoszeniu prędkości przy niezmienionej opłacie.

Nowa oferta Netii najmocniej uderzy w TP SA, której porównywalny pakiet kosztuje ok. 140 zł. TP odmówiła nam wczoraj komentarza odnośnie do pomysłu konkurenta. Nie ujawniła też, czy pójdzie śladem Netii, czy też raczej szykuje się do oryginalnego kontrataku.

– Nowa oferta Netii w większym stopniu przełoży się na zyski i marże spółki niż na jej przychody. Operator stawia na sprzedaż abonentom kilku usług. Nie sądzę jednak, aby propozycja wywołała drastyczne ruchy cenowe ze strony Telekomunikacji Polskiej – ocenia Paweł Puchalski, analityk Domu Maklerskiego BZ WBK.

Najciekawsze w nowej ofercie Netii jest zniesienie zróżnicowania ceny pakietów w zależności od prędkości. Niezależnie od tego, czy ktoś kupi 2 czy 20 megabitów na sekundę, zapłaci tyle samo. Ale może też liczyć, że wraz z modernizacją łącza dostanie szybszy Internet bez podwyżki. Takiego rozwiązania na rynku do tej pory nie było.

Konkurenci Netii podkreślają, że operator nie gwarantuje prędkości, które oferuje klientom. – W Dialogu podobne rozwiązanie rozważaliśmy już kilka lat temu. Uznaliśmy jednak, że klient powinien mieć możliwość weryfikacji oferty i jakości usługi już na etapie wyboru – mówi Sebastian Powroźnik, zastępca dyrektora ds. zarządzania produktami w Dialogu.

Może się więc zdarzyć, że oczekiwania konsumentów rozminą się z rzeczywistością. Jak jednak przypomina Karol Wieczorek z biura prasowego Netii, żaden operator w kraju nie gwarantuje konsumentom w umowach minimalnej prędkości.

Długość umowy proponowana w Netii jest teoretycznie nieograniczona. Jednak w przeciwieństwie do największej sieci kablowej w kraju – UPC Polska (stosuje umowy na czas nieokreślony) – zasady zapisane w kontraktach nie są pozbawione kruczka. W razie rozwiązania umowy szybciej niż po 25 miesiącach Netia pobiera tzw. opłatę aktywacyjną – 300 zł dla usługi internetowej i 123 zł dla usługi telefonicznej. Po 25 cyklach rozliczeniowych wynoszą one 1 gr. Podobny mechanizm stosuje już Dialog.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane