GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Idea zmienia się w Orange

21-04-2005, ostatnia aktualizacja 21-04-2005 00:59

Idea, druga co do wielkości sieć komórkowa w Polsce, zmienia nazwę na Orange. To marka, pod jaką działają na całym świecie komórkowe sieci należące do France Telecom.

W Polsce nie będzie już sieci Idea, tylko Orange.Nie określono jeszcze dokładnej daty, kiedy to nastąpi, ale najprawdopodobniej w ciągu kilku miesięcy. Nieznana w Polsce marka Orange jest jedną z najlepiej znanych marek telekomunikacyjnych w Europie i na świecie. Bez zmian dla klienta – Z punktu widzenia klientów zmieni się niewiele. Usługi telekomunikacyjne nadal będzie świadczyć PTK Centertel. Nie będzie potrzeby podpisywania nowych umów – powiedział nam Jacek Kalinowski, rzecznik prasowy PTKCentertel. Nic się też nie zmieni w obowiązujących promocjach. To na razie. A w przyszłości? Jacek Kalinowski twierdzi, że obecnośćwdużej międzynarodowej grupie telekomunikacyjnej przyczyni się do obniżenia cen i wprowadzenia nowych usług. Zmniejszą się koszty operacyjne, na przykład nakłady na zakup nowych technologii (infrastruktury, terminali itp.) czy też przygotowanie działań wizerunkowych (reklama, marketing itp.). Będą i koszty Eksperci mają jednak wątpliwości. Aby Orange zaistniał w świadomości klientów, firma będzie musiała zwiększyć nakłady na reklamę. Koszty będą duże, bo trzeba zmienić wystrój salonów sprzedaży, przeprowadzić kampanie reklamowe. Ponadto za korzystanie z marki Orange, PTKCentertel będzie rocznie płacić 1,6 proc. swoich obrotów. To pozornie niewiele, ale rocznie operator zapłaci grupie Orange ok. 90 mln zł. Umowa została zawarta na 10 lat, co oznacza, że przy zachowaniu obecnego poziomu przychodów, grupa Orange otrzyma ok. miliarda złotych. Ryzykowne posunięcie – Orange cieszy się dużą renomą na świecie. Mimo to, z punktu widzenia takiej fimy jak PTK Centertel, zmiana marki, to odważne i ciekawe posunięcie – mówi Elżebieta Pełka, właścicielka agencji reklamowej E.P. Creative Services. – Oczywiście, istnieje niebezpieczeństwo, że koszty tej operacji będą bardzo duże i przełożą się na koszty usług – dodaje. Inni też zmienią nazwę Zmiany nazw są niewykluczone także w innych polskich sieciach komórkowych. Era, nad którą nie dawno przejął kontrolę Deutsche Telekom, najprawdopodobniej zmieni nazwę (tak jak inne sieci komórkowe niemieckiego operatora) naT-Mobile. Najpierw jednak musi zakończyć się spór o władze w tej spółce. Z kolei polscy właściciele Plusa zastanawiają się nad sprzedażą swoich udziałów. Chętny na ich nabycie jest brytyjski Vodafone (dzieś mniejszościowy akcjonariusz), który nie ukrywa, że jego celem jest przejęcie kontroli nad Plusem. Data: 20.04.2005
__Archiwum__

Najczęściej czytane