Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Nowe bilety? Kasownik ich nie chce

Konrad Majszyk 17-08-2011, ostatnia aktualizacja 16-08-2011 23:31

W związku z podwyżką do hurtowni trafiło ponad 4,5 mln nowych biletów. Mimo to część pasażerów narzeka, że ich brakuje. Część kartoników jest wypluwana przez kasowniki, które ich nie akceptują.

– O godz. 12.15 kupowałem bilet na Kole, w kiosku przy ul. Deotymy. Chciałem dobowy, a dostałem tylko jednorazowy – narzeka Radosław Turas z Woli.

– Większość punktów ma bilety jednorazowe i 20-minutowe. W całej Galerii Mokotów nie udało mi się kupić biletu trzydniowego – narzeka Natalia z biurowca na Służewcu.

Zarząd Transportu Miejskiego twierdzi, że liczba punktów sprzedaży biletów jest wystarczająca.

– W całej Warszawie takich miejsc jest ponad 1,8 tys. To m.in. biletomaty oraz kioski  sieci Strefa i Asec – mówi rzecznik  Igor Krajnow.

Na pozostałe punkty sprzedaży ZTM nie ma wpływu. Detaliczni kioskarze zamawiają więc tylko najpopularniejsze bilety. Niektórzy nie sprzedają ich wcale w proteście przeciwko zbyt niskim prowizjom.

Czytelnicy zgłaszali nam wczoraj problemy z niedziałającymi nowymi biletami.

– Około godz. 12 jechałem tramwajem Swing linii 1 z Bródna, numer boczny 3163. Obok Dworca Gdańskiego i Arkadii kasowniki odrzuciły nowe bilety kilku pasażerom – opowiada Maciej z Bródna.

Czy to błąd producenta biletów? A może na rynku pojawiły się już fałszywki?

– Mieliśmy pojedyncze sygnały o niedziałających biletach. Sprawy są wyjaśniane – twierdzi Igor Krajnow z ZTM.

Urzędnicy namawiają, żeby w takiej sytuacji przyjść z pechowym kartonikiem do jednego z punktów ZTM. Jeśli bilet jest wadliwy, na miejscu zostanie wymieniony na nowy.

 

Życie Warszawy

Najczęściej czytane