GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Autobusy w żółto-czerwoną falę malowane

Konrad Majszyk 17-08-2008, ostatnia aktualizacja 20-08-2008 07:25

Miejskie autobusy mają być pomalowane w nowe wzory i mieć widoczne logo.

autor: Gardziński Robert
źródło: Fotorzepa

Autobusy największego miejskiego przewoźnika nadal będą żółto-czerwone – to barwy Warszawy. Zmienią się za to proporcje kolorów i pojawią się nowe wzory, między innymi „fale” i „mozaiki”.

Szefowie Miejskich Zakładów Autobusowych mają 13 pilnie strzeżonych wersji nowego malowania, które jeszcze w sierpniu chcą przedstawić do akceptacji władzom Warszawy.

Na każdym boku pojazdu znajdzie się duże i widoczne z daleka dwukolorowe logo firmy. To też tajny na razie wzór – wiadomo tylko tyle, że składa się on ze smukłej syrenki i trzech liter tworzących skrót „MZA”.

Po co te zmiany? Dzisiaj o przynależności pojazdu do MZA świadczy tylko niewielka naklejka z przodu i z tyłu pojazdu. A jeżdżąca na miejskich liniach prywatna konkurencja – np. ITS Michalczewski i PKS Grodzisk Mazowiecki – ma wielkie napisy m.in. na bocznych ścianach.

– Chcemy się bardziej wyróżniać – przyznaje prezes MZA Mieczysław Magierski. – Do Euro 2012 wycofamy z ulic wszystkie ikarusy i zastąpimy je nowoczesnymi pojazdami.

MZA mają ponad 1,3 tys. autobusów. Jak mówi Agata Zaklika z działu marketingu MZA, w nowych barwach mają jeździć pojazdy wszystkie nowo zakupione. Pierwsze takie solarisy mogą pojawić się w tym roku.Urzędnicy zastanawiają się, czy przemalować autobusy już używane, ale tylko te najnowsze niskopodłogowe (stare ikarusy i jelcze mają trafić na złom).

MZA planuje też przebrać kierowców w nowe koszule i krawaty z widocznym nowym logo (dzisiaj mają służbowe stroje, które jednak nie odróżniają się od strojów konkurencji).

Tegoroczna kontrola Inspekcji Transportu Drogowego wykazała, że kierowcy MZA po wyjściu z zajezdni dorabiają często na czarno u prywatnego przewoźnika (rekordziści spędzają za kółkiem ponad 40 godzin z krótką przerwą, narażając tym samym pasażerów na niebezpieczeństwo). Często jeżdżą u „prywaciarza” w stroju MZA. Nowe uniformy mają takie praktyki nieco utrudnić.

MZA nie chce na razie ujawnić kosztów całej operacji.

Dodaj swoją opinię

Życie Warszawy

Najczęściej czytane