Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Zientarski zaszkodzi wizerunkowi PZU?

ar, Aleksandra Biały 02-03-2008, ostatnia aktualizacja 02-03-2008 10:35

Dziennikarz motoryzacyjny Maciej Zientarski, jeden z bohaterów kampanii reklamowej PZU skierowanej do kierowców, walczy o życie w szpitalu po wypadku, który spowodował, jadąc z nadmierną prędkością. Czy wydarzenia te godzą w wizerunek PZU?

Z warszawskich ulic znikają billboardy PZU z udziałem dziennikarzy motoryzacyjnych Włodzimierza Zientarskiego i jego syna Macieja. ten drugi po ciężkim wypadku walczy w szpitalu o życie
autor: Jerzy Dudek
źródło: Fotorzepa
Z warszawskich ulic znikają billboardy PZU z udziałem dziennikarzy motoryzacyjnych Włodzimierza Zientarskiego i jego syna Macieja. ten drugi po ciężkim wypadku walczy w szpitalu o życie

Znikają billboardy PZU reklamujące ubezpieczenia komunikacyjne z udziałem dziennikarzy motoryzacyjnych Włodzimierza Zientarskiego i jego syna Macieja

– Zatrudnianie dziennikarza motoryzacyjnego do tego typu reklam zawsze jest ryzykowne – uważa Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR. Jego zdaniem firma działająca na Zachodzie dwa razy zastanowiłaby się przed podjęciem takiej decyzji.

– Każdy, kto zatrudnia znaną osobę do reklamy, wie, że może to się wiązać z sytuacją, która nadweręży wizerunek firmy – mówi Michał Witkowski, rzecznik PZU. Wyjaśnia, że firma jest przygotowana na różne scenariusze, a zespół antykryzysowy ma plany dalszego postępowania. – W tej chwili najważniejsza jest dla nas sytuacja człowieka, który walczy o życie – dodaje.

Więcej w "Rzeczpospolitej"

"Rzeczpospolita"

Najczęściej czytane