Bez szlabanów
Trzy bezkolizyjne przejazdy przez tory kolejowe powstaną w Rembertowie i Wesołej.
Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych podpisał trzecią, ostatnią umowę „przejazdową" – na projekt tunelu pod torami w Wesołej. Tym samym za ok. 18 miesięcy gotowe będą projekty oraz wszystkie konieczne decyzje administracyjnej dla: tunelu pod torami kolejowymi w Rembertowie – pomiędzy ul. Marsa a gen. A. Chruściela „Montera (projektant Schüßler-Plan Ingenieurgesellschaft mbH, koszt prac 1 510 440 zł.), wiaduktu nad torami w Rembertowie oraz układu drogowego przy ul. Chełmżyńskiej (projektant TRAKT Sp. z o.o. Sp. k., koszt 797 040 zł.), tunelu pod torami kolejowymi w Wesołej pomiędzy ul. ul. 1 Praskiego Pułku a Okuniewską (droga wojewódzka nr 637, projektant TPF Sp. z o.o., koszt 1 762 583 zł.).
Te trzy bezkolizyjne przejazdy przez tory to efekt porozumienia jakie władze Warszawy podpisały z PKP Polskimi Liniami Kolejowymi S.A.
W pierwszym etapie przedsięwzięcia opracowana zostanie dokumentacja projektowa, pozyskane stosowne decyzje administracyjne (tym decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej) i potrzebne grunty.
Prowadzeniem inwestycji zajmie się Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych, Polskie Linie Kolejowe będą na tym etapie opiniowały elementy inwestycji z zakresu infrastruktury i ruchu kolejowego.
Drugi etap to już budowa w terenie i wszelkie formalności związane z rozliczeniem inwestycji.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w
jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją,
fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA
Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione
pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.