GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Dokument może zmienić świat

Anna Kilian 06-05-2010, ostatnia aktualizacja 10-05-2010 14:16

Z Arturem Liebhartem, twórcą i dyrektorem festiwalu Planete Doc Review, rozmawia Anna Kilian.

„Zatoka delfinów” otrzymała w tym roku Oscara.  Czy zwycięży w konkursie warszawskiego  festiwalu?
źródło: Planete Doc Review
„Zatoka delfinów” otrzymała w tym roku Oscara. Czy zwycięży w konkursie warszawskiego festiwalu?

Czym tegoroczna edycja różni się od poprzednich?

W tym roku mamy nowe sekcje tematyczne i nowe konkursy. Każda z sekcji znajdzie swoich odbiorców. Nowością jest Anima Planet – sekcja krótkometrażowych animacji. Niektóre z nich są bardzo awangardowe. Mamy sekcję Bliski Wschód, konflikt i ty, w której zostaną wyświetlone filmy zrealizowane w Izraelu. Ich twórcy zastanawiają się, jak rozwiązać gordyjski węzeł bliskowschodniego konfliktu. Te dokumenty, mocno krytyczne wobec polityki Izraela, pokazują, że społeczeństwo w tym państwie nie jest monolitem. Jest też nowa sekcja Future Doc-Shock, w której polecam zwłaszcza niemiecki film „Podłącz się i pomódl”.

Jego twórcy starają się odpowiedzieć na pytanie, w jakim kierunku zmierza nasza cywilizacja technologiczna. Dowiemy się z niego więcej na temat operacji koncernu Google, który wydał do tej pory 10 miliardów dolarów, by przygotować społeczeństwo na nowy technologiczny szok – we wnętrzu naszych organizmów będą już wkrótce implantowane komputery. Nowym konkursem jest zaś „Nos Chopina”. Najlepszy z 11 filmów o tematyce muzycznej dostanie – pierwszy raz w historii festiwalu – nagrodę w wysokości tysiąca euro przyznaną przez jury.

Jakie miejsce na światowej mapie festiwali zajmuje Planete...?

Przyjeżdżają do nas selekcjonerzy z zagranicznych festiwali, m.in. z najważniejszego rosyjskiego festiwalu dokumentów w Permie oraz jego odpowiednika w Hiszpanii. Filmy Planete Doc Review ogląda rocznie 25 tysięcy widzów. Pod względem frekwencji zajmujemy pierwsze miejsce w Europie Środkowej, trzecie w całej Europie, a czwarte na świecie.

Jedne z warsztatów typu masterclass poprowadzi Werner Herzog. Czy trudno było go namówić?

Bardzo trudno. Rozmowy trwały dwa lata. Poza nim masterclass poprowadzą m.in. Nicolas Philibert pokazujący na festiwalu swój nowy obraz „Nenette” i Alan Berliner – mistrz dowcipnego dokumentu.

Czy nagrodzona w tym roku statuetką Oscara „Zatoka delfinów” Louie Psihoyosa ma największe szanse na pierwszą miejsce w głównym konkursie o Nagrodę Millennium?

To świetny i mocny film, ale cała lista konkursowa – 22 dokumenty – tworzy swoiste spotkanie mistrzów. Będą ze sobą rywalizować obrazy nagrodzone od Toronto po Berlin – m.in. „Contact – australijska odyseja kosmiczna”, „Kosmiczni turyści”, „Ostatni pociąg”, „Para do życia”, „Wideokracja”. „Zatoka delfinów” to broń masowego pozytywnego rażenia i dowód na to, że dokument może zmienić świat.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane