GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Super WOM na Żoliborzu

Izabela Kraj 04-07-2008, ostatnia aktualizacja 05-07-2008 19:56

Na tytuł najlepszego w tym roku Wydziału Obsługi Mieszkańców zasłużył Żoliborz. W rywalizacji prześcignął Ursynów i Wilanów.

autor: Kamiński Jakub
źródło: Fotorzepa

Ratusz rozstrzygnął wczoraj tegoroczną edycję konkursu na najlepszy WOM w stolicy. Brało w nim udział 15 urzędów spośród 18 dzielnic (trzy wydziałów jeszcze nie mają).

Prymusem okazał się Żoliborz. Drugie miejsce zajął Ursynów, trzecie – Wilanów.

Werdykt zapadł na podstawie opinii mieszkańców, zgłaszanych w ankietach internetowych i miniankietach dostępnych w WOM-ach, oraz na podstawie „wizji lokalnych”, przeprowadzonych w dzielnicach przez członków komisji konkursowej. Zasiadały w niej m.in. Grażyna Kopińska, szefowa programu „Przeciw Korupcji” z Fundacji Batorego i psycholog Katarzyna Korpolewska. – Ocenialiśmy m.in. sposób obsługi klienta, nastawienie urzędnika, szybkość załatwiania sprawy, ale też innowacyjność wydziału. Punktowane były różne możliwości umówienia się z klientem, np. SMS-em czy przez Internet. I brak barier – wylicza Maria Wrona-Karczewska, szefowa Biura Administracji i Spraw Obywatelskich, organizator konkursu.

W poprzednich edycjach dwukrotnie wygrywał WOM na Pradze-Północ. Dlaczego w tym roku ta dzielnica nie została wyróżniona?

– Bo właśnie zabrakło innowacyjności. Nie zrobiła wiele, by wprowadzić nowe udogodnienia – mówi szefowa BAiSO.

A prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz zachwala zwycięski Żoliborz właśnie za nowinki techniczne, otwartość na klientów i chęć dzielenia się doświadczeniami z innymi samorządami.

– Żoliborscy urzędnicy np. sami nałożyli na siebie dodatkowy kaganiec w postaci możliwości śledzenia przez mieszkańców etapów podejmowania decyzji – podkreśla prezydent. Chodzi o autorski program kodów kreskowych i czytników, za pomocą których każdy może sprawdzić bieg swojej sprawy.

Dużą chrapkę na pierwsze miejsce miał Ursynów. Tam WOM w nowym ratuszu funkcjonuje dopiero pół roku. Nic więc dziwnego, że mieszkańcom się podoba. – Cieszy mnie to pierwsze miejsce po pierwszym miejscu, ale za rok szykujemy się do zdetronizowania Żoliborza – śmieje się burmistrz Ursynowa Tomasz Mencina.

Pracownicy zwycięskich WOM-ów dostaną nagrody pieniężne: za I miejsce – po 3,5 tys. zł, za II – po 2,5 tys. zł i III – 1,5 tys zł.

Na ostatnich pozycjach znalazły się: Bemowo, Bielany, Białołęka i Wesoła. – To nie znaczy, że są złe, ale do najlepszych trochę im brakuje – zastrzega szefowa BAiSO.

Małym łatwiej być dobrymi?

Janusz Warakomski, burmistrz Żoliborza

Czym tak ujęliście mieszkańców i komisję, że uznali WOM na Żoliborzu za najlepszy w mieście?

Janusz Warakomski: To już sami musieliby powiedzieć. Staramy się być otwarci. I cieszą listy z podziękowaniami.

No tak. Częściej śle się skargi...

A my zaczynamy zbierać pochwały, choć w urzędzie są utrudnienia, bo trwa remont. Rozbudowujemy się. Pierwsi uruchomiliśmy punkt paszportowy. I doceniono nasz kod kreskowy, kontrolujący czas i kolejność rozpatrywania dokumentów.

Średni czas załatwienia sprawy?

Kilka minut. Przy naszych stanowiskach nie ma kolejek.

Może dlatego, że to jest mała dzielnica. A małym łatwiej być dobrymi?

Ja bym to ujął inaczej. Słyszy się narzekania to na przerost administracji, to na kłopoty z zatrudnieniem. Śmiem twierdzić, że u nas jest teraz optymalnie. A opinie mieszkańców i ten tytuł to potwierdzają. I oby tak zostało.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane