GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Razem uczcijmy Okrągły Stół i wolne wybory ’89

Agata Sabała 05-02-2009, ostatnia aktualizacja 07-02-2009 09:19

Chcemy, by młodzi dowiedzieli się, że my też mieliśmy swój wielki zryw narodowy – mówią organizatorzy obchodów 20. rocznicy polskiej wolności 4 czerwca.

Logo RAZEM ma łączyć wszystkich organizatorów obchodów 20-lecia wolności.  Pojawi się na koszulkach, znaczkach, plakatach, wlepkach. Każdy, kto chce organizować obchody  i zgłosi swój udział, będzie mógł używać tego logo.
źródło: materiały prasowe
Logo RAZEM ma łączyć wszystkich organizatorów obchodów 20-lecia wolności. Pojawi się na koszulkach, znaczkach, plakatach, wlepkach. Każdy, kto chce organizować obchody i zgłosi swój udział, będzie mógł używać tego logo.

Dziś, w rocznicę rozpoczęcia obrad Okrągłego Stołu, czyli 6 lutego, rusza inicjatywa „RAZEM ’89”. Przyłączyło się do niej już wiele organizacji, m.in. Fundacja Batorego, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Dom Spotkań z Historią, Polska Akcja Humanitarna, Fundacja Ośrodka Karta, KIK Warszawa.

Okrągły Stół nie króla Artura

– 20-lecie Okrągłego Stołu i wolnych wyborów 4 czerwca to wielkie obywatelskie święto – mówi Anna Krzyżanowska z „RAZEM ’89”. – Chcemy przekazać treści wolnościowe bez patosu. Możecie się do nas przyłączyć. Czekamy na organizacje, ale też szkoły, gminy, firmy i osoby prywatne.

Skąd pomysł na połączenie sił i huczne świętowanie 20-lecia demokracji?– Przeprowadziliśmy wiele rozmów z młodymi ludźmi i dla nich rok 1989 nic nie znaczy – mówi Krzyżanowska. – Okrągły stół kojarzy im się z królem Arturem. Dlatego chcemy pokazać właśnie młodzieży pozytywne wartości, jakie wiążą się z tą datą.

Kampania chce stawiać na nowoczesne obchody. Planuje poważne debaty, spotkania z uczestnikami i historykami, ale także koncerty, programy artystyczne. Miejscem łączącym wszystkich, którzy chcą zorganizować jakieś rocznicowe wydarzenie, stanie się strona internetowa www.razem89.pl. Będzie na niej działało kalendarium, do którego każdy organizator może dopisać swoją imprezę.

– Każdy może uczcić rocznicę, jak chce – mówi Szymon Gutkowski z projektu „Polska – Inicjatywa RAZEM ’89”. – Działamy jednak pod wspólnym szyldem i ze wspólnym przesłaniem na ten rok: RAZEM! Razem jesteśmy bardziej słyszani.

Jak rocznica powstania

Wzorem dla organizatorów są obchody rocznic Powstania Warszawskiego czy Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

– W czasie finału imprezy Jurka Owsiaka każdy ma ochotę chodzić z serduszkiem. Chcemy, żeby 4 czerwca każdy popierał obchody: przypiął znaczek, założył koszulkę – mówi Krzyżanowska. – Młodzież lubi się angażować w takie akcje jak „Wolny Tybet” czy „Wolna Białoruś”. Chcemy, żeby pamiętała, że my też mieliśmy taki wielki zryw narodowy.

Ludzie zaangażowani w kampanię to na co dzień m.in. dyrektorzy agencji reklamowych i ośrodków badań opinii publicznej. Są autorami jednej z największych kampanii społecznych ostatnich lat „21pazdziernika.pl – Zmień kraj, idź na wybory w 2007 roku”. Przy „RAZEM ’89” zapowiadają jeszcze większy rozmach.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane