GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Odkryj Poznań za pół ceny

ces 06-04-2011, ostatnia aktualizacja 06-04-2011 16:45

Kolejna edycja akcji „Poznań za pół ceny” odbędzie się w weekend 4-5 czerwca. Poznań stanie się atrakcyjne dla turystów jednak nie tylko ze względu na 50 proc. rabat w hotelach, restauracjach czy muzeach. W te dwa wyjątkowe dwa dni taniej będzie oznaczało też lepiej, a to za sprawą unikalnego i darmowego programu turystycznego.

źródło: materiały prasowe

Gospodarni i oszczędni poznaniacy oszaleli i tną ceny! Takie wrażenie mogli odnieść turyści, którzy odwiedzili Poznań podczas pierwszych trzech edycji akcji „Poznań za pół ceny". Projekt zrealizowała po raz pierwszy w 2008 r. Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna. Do niskich cen za hotele, restauracja, muzea, ZOO czy Palmiarnię dodano bogaty i unikalny program turystyczny.

Otwarte zostały zwykle zamknięte podziemia kościoła farnego, swoje komnaty otworzył Zamek Cesarski, a bogactwo turystycznych atrakcji dopełniło otwarcie dla zwiedzających jednego z XIX-wiecznych fortów, po którym oprowadzali przewodnicy przebrani w pruskie mundury.

W efekcie otrzymaliśmy wybuchową mieszankę i do Poznania przyjechało znacznie więcej turystów niż w inne weekendy, przed restauracjami ustawiały się kolejki, a na wycieczki przychodziło nawet kilkaset osób. Pomysł spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem przez media, został wyróżniony w 2009 r. przez Polską Organizację Turystyczną w konkursie na najlepszy produkt turystyczny, a sama akcja zaczęła być kopiowana w innych miastach.

Trzecia edycja akcji odbędzie się w dniach 4-5 czerwca 2011 roku. Na turystów będzie czekało ponad stu partnerów – hotele, hostele, restauracje, muzea, spa, paintball i wiele innych. W efekcie w hostelach przy Starym Rynku będziemy mogli zanocować już za 25 zł.

Pełna lista partnerów uaktualniana jest na stronie internetowej www.poznan.pl/polceny, www.polceny.otowakacje.pl oraz www.facebook.com/polceny.

Na stronach zamieszczony zostanie pełen program atrakcji turystycznych, które czekają na wszystkich zupełnie za darmo. Przewodnicy miejscy będą oprowadzać po Ostrowie Tumskim, pokażą podziemia pierwszej polskiej katedry – miejsce pochówku pierwszych polskich władców, Dzielnicę Zamkową z Zamkiem Cesarskim oraz zaproszą na specjalnie wytyczone na czas akcji szlaki: modernizmu, piwa, miłości czy słynnych poznaniaków.

- Czwarta edycja akcji zapowiada się pod każdym względem rekordowo – zapowiada Jan Mazurczak, dyrektor Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. – Będziemy mieli więcej partnerów, więcej propozycji turystycznych czyli jeszcze więcej powodów, by weekend 4-5 czerwca rezerwować na Poznań.

Wciąż istnieje jeszcze szansa, aby dołączyć się do akcji. Akcja otwarta jest dla wszystkich, którzy oferują usługi turystyczne i gotowi są obniżyć ich ceny w weekend 4-5 czerwca o 50 proc. Koordynatorem akcji jest Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna (biuro@plot.poznan.pl).

materiały prasowe

Najczęściej czytane