GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Bądźmy lepszymi rozmówcami

ng 22-06-2009, ostatnia aktualizacja 22-06-2009 19:23

Jutro po raz drugi będziemy obchodzić Dzień Rozmawiania. O tym jak ważny jest dialog fundacja Komunikacji Społecznej, Fundacja MaMa i Fundacja Rodzić po Ludzku wraz z Komitetem Ochrony Praw Dziecka i Fundacją Bullerbyn przypominają przy okazji kampanii "Równi Rodzice".

Pomysłodawcy Dnia Rozmawiania uważają, że Polacy w rodzinach nie rozmawiają ze sobą i z dziećmi wystarczająco dużo. Problem ten dotyczy zwłaszcza ojców. Ojcowie spędzają o wiele więcej czasu w pracy niż ze swoją rodziną; wielu z nich nie wie o swoich dzieciach najprostszych rzeczy: co lubią jeść, z kim się przyjaźnią.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Fundację Komunikacji Społecznej i Instytut Badawczy Synovate, za relację z partnerem w związku niemal w połowie odpowiadają rozmowy. Jednak badania pokazały, że Polacy nie są najlepszymi rozmówcami. Unikają trudnych tematów, często rozmawiają w mało sprzyjających okolicznościach np. w czasie wykonywania domowych obowiązków albo przed telewizorem.

Polacy rozmawiają dużo o dzieciach, ale nie rozmawiają wspólnie z dziećmi i nie poświęcają wiele czasu na wspólne zabawy. Raczej unikają trudnych tematów. Najczęstszym pretekstem do rodzinnych rozmów są wspólne posiłki. Najczęstszymi powodami nierozmawiania są brak czasu iobowiązki w pracy lub w domu.

W tym roku badanie przeprowadzono po raz drugi. W porównaniu z zeszłym rokiem jesteśmy bardziej zadowoleni z jakości rozmów - szczególnie ich atmosfery i tematów. Wciąż jednak uważamy, że na rozmowy i z partnerem/ką i z dziećmi poświęcamy za mało czasu.

Wcześniejsze badania pokazały też, że dobra komunikacja w rodzinie i umiejętność rozmowy są kluczem nie tylko do dobrych relacji wewnątrz rodziny, ale także skutecznego i sprawiedliwego planowaniaczasu między dom a pracę.

Promowanie równouprawnienia obojga rodziców i w domu, i w pracy, pomoc w godzeniu życia zawodowego z rodzinnym to główny cel kampanii "Równi Rodzice". W ramach akcji organizowane są m.in. warsztaty dla partnerów, które mają uczyć komunikacji, zarządzania rodzinnym czasem, godzenia życia zawodowego z rodzinnym, w sposób respektujący zasady równouprawnienia.

PAP

Najczęściej czytane