GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Najważniejszy głos warszawiaka

Robert Biskupski 13-04-2009, ostatnia aktualizacja 13-04-2009 22:00

W czerwcu ruszy program namawiający nas do brania udziału w konsultacjach społecznych. Będą m.in. strona internetowa i akcja ankietowa.

Niechętnie wypowiadamy się na temat różnych miejskich projektów. – Mamy narzędzia do badania opinii mieszkańców, m.in. jest Barometr Warszawski, czyli ankiety przeprowadzane przez ośrodki badawcze – mówi dyrektor Centrum Komunikacji Społecznej ratusza Marcin Wojdat. – Konsultacje jednak nie cieszą się zbyt wielkim powodzeniem.

Dlatego miasto chce to zmienić. Ratusz pozyskał na nowy projekt ponad milion złotych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Ruszy on w czerwcu, a zakończy się w marcu 2011 roku. Powstanie specjalna strona internetowa, na której każdy warszawiak będzie mógł wypowiedzieć się na temat planów miasta i wziąć udział w ankietach przygotowanych przez ratusz.

Na stronie internetowej będzie można znaleźć zarówno pytania, na które odpowiedź może brzmieć jedynie „tak” lub „nie”, ale również projekty, do których pomysły i poprawki będzie mógł zgłaszać każdy.

– Może to być mapa dzielnicy i prośba o wskazanie na niej niebezpiecznych miejsc – mówi dyr. Wojdat. – Wtedy będziemy wiedzieli, gdzie ustawić dodatkowe latarnie, czy dokąd wysyłać więcej patroli.

Dziesięciu urzędników z ratusza pójdzie na roczne studia podyplomowe z zakresu konsultacji społecznej i mediacji. Po zakończeniu projektu będą rozwiązywać konflikty społeczne.

– Będziemy częściej wychodzić do mieszkańców, choć już teraz staramy się to robić – mówi dyrektor Wojdat. – Przykładem może być pl. Grzybowski, gdzie pytaliśmy, w jaki sposób go zagospodarować. Urzędnicy, zamiast czekać na warszawiaków w urzędzie, mogą siąść pod parasolem na ulicy i tam rozmawiać z ludźmi.

Pomysł ratusza chwalą psycholodzy i socjolodzy. – Wygląda to na dobre posunięcie – mówi psycholog Wojciech Eichelberger. – Ludzie lubią mieć wpływ na to, co się dzieje, cieszą się, gdy ktoś słucha ich zdania. Takie działania mogą spowodować, że mieszkańcy będą traktować przestrzeń publiczną jako coś, czym zarządzają i przez to bardziej o nią dbać.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane