GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Gry podwórkowe na "A"

sw, tr 09-07-2010, ostatnia aktualizacja 09-07-2010 08:59

Ambasador

bez ograniczeń

Gra, w której nie są potrzebne żadne dodatkowe akcesoria, choć przy niewielkiej liczbie bawiących się przyda się kartka i ołówek. Przypomina grę w skojarzenia. Gracze umawiają się na jakąś kategorię (tytuły filmów lub książek, przysłowia itp.), zapisują ich przykłady na kartkach, które wrzucają do wspólnej puli. Następnie każdy z zawodników losuje jedno hasło i musi pokazać je gestami bez użycia słów i dźwięków. Pozostali muszą odgadnąć treść hasła. Zawodnik pokazujący hasło może tylko potwierdzać czy konkretne słowa zostały odgadnięte. Grać można zbiorowo lub w drużynach. Wygrywa ten, kto odgadnie najwięcej haseł.

Armatka

od 16 lat

Ślady po tej zabawie, niegdyś popularnej wśród co odważniejszych podwórkowych rozrabiaków można jeszcze odnaleźć na murkach, krawężnikach czy – niestety – także na ścianach budynków. Tylko nie należy szukać dziury w murze – jej świadectwem będą... kolorowe plamki. Jak je robiono? Przy pomocy metalowej rurki, zapałek, kawałków twardych, kolorowych kredek świecowych i źródła ciepła. Zapałek się nie zapalało. Trzeba było zeskrobać z nich siarkę, po czym wsypać ją do metalowej rurki, którą „korkowało” się kawałkiem kredki. Tak przygotowaną „armatkę” należało nakierować na ścianę i – podgrzewając jej koniec – czekać na efekt. Cierpliwi doczekiwali się huku, a rozpaćkana na ścianie kredka dawała punkt kanonierowi. Ze względu na możliwość urazu i zniszczenia mienia publicznego gra nie jest polecana.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane