GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Nieudane logo 64. rocznicy powstania

Izabela Kraj 12-06-2008, ostatnia aktualizacja 13-06-2008 21:43

Rekonstrukcja powstańczych walk na Mokotowie chyba się odbędzie. Ale rozgorzał spór o nowe logo obchodów rocznicy powstania. Tegoroczne przygotowania do obchodów rocznicy Powstania Warszawskiego zaczęły się pechowo.

autor: Dudek Jerzy
źródło: Fotorzepa

Wczoraj napisaliśmy, że urzędnicy z Biura Promocji Miasta są przeciwni, by w tym roku odbyła się rekonstrukcja historyczna „Mokotów, 44“. Jego wicedyrektor Hanna Kalińska tłumaczyła, że scenariusz tej inscenizacji przygotowany przez Grupę Rekonstrukcji Historycznej „Radosław“ „nie mieści się w nowej stylistyce miasta“.

Po naszym artykule interweniowali najbliżsi współpracownicy Hanny Gronkiewicz-Waltz i kwestię organizacji przeniesiono do Biura Kultury. – Widowisko na Mokotowie najprawdopodobniej się odbędzie. W przyszłym tygodniu siadamy do rozmów nad scenariuszem – uspokajał wczoraj wicedyrektor gabinetu prezydenta Jarosław Jóźwiak.

Jednak nie tylko sprawa widowiska na Mokotowie wzburzyła ostatnio kombatantów. Ratusz zlecił opracowanie nowego logo, pod którym odbywałyby się co roku uroczystości kolejnych rocznic upamiętniających walki 1944 r. Powstańcy oniemieli, gdy urzędnicy pokazali im projekt. To znak Polski Walczącej, wykonany tak, że litera „P“ jest poszarpana (zrobiona z czerwonych cegieł), a litera „W“ kończy się dwoma płomieniami w barwach miasta (żółtej i czerwonej).

– Przecież to wygląda jak świecznik! Jestem oburzona! Zostawcie nasz znak w spokoju. Dla nas jest on święty i nienaruszalny – mówi Hanna Szczepanowska z Szarych Szeregów. Prezes Związku Powstańców Warszawskich Zbigniew Ścibor-Rylski jest podobnego zdania.

– Nie bardzo mi się to podoba. Smutne. I jeszcze to poszarpane „P“. Nie sądzę, żeby trzeba było eksperymentować ze znakiem Polski Walczącej. On jest prosty i rozpoznawalny – mówi Ścibor-Rylski.

– Przykro nam, że się nie podoba. Trudno, spróbujemy je poprawić. Bez akceptacji powstańców niczego nie wprowadzimy – mówi wicedyrektor Biura Kultury w ratuszu Małgorzata Naimska.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane