GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Gdzie zobaczyć mecz

Piotr Szymaniak 03-06-2008, ostatnia aktualizacja 04-06-2008 22:43

Wielkimi krokami zbliża się batalia „Orłów Beenhakkera” z reprezentacją Niemiec. A miejsc w pubach coraz mniej.

Z przyczyn technicznych, dalsze publiczne transmisje EURO 2008 w muszli koncertowej Parku Praskiego są odwołane.
źródło: Życie Warszawy
Z przyczyn technicznych, dalsze publiczne transmisje EURO 2008 w muszli koncertowej Parku Praskiego są odwołane.

Od kilku lat wspólne oglądanie meczów w lokalach jest coraz bardziej popularne. Duże telewizory, zimne piwko, gorąca atmosfera niemal jak na oddalonych o setki kilometrów trybunach.

– Dzięki temu, że mogę obejrzeć zmagania naszych piłkarzy w pubie, łatwiej zapominam, że nie jestem na meczu na żywo. Zwłaszcza teraz, gdy nie mogę sobie pozwolić na drogie bilety. No i mogę głośno krzyczeć i kibicować, bez potrzeby oglądania się na sąsiadów, którzy nie zawsze okazują się fanami futbolu – mówi Piotr Smuniewski.

Nic dziwnego, że o stolik w pubie coraz trudniej. Żadnego meczu Polaków nie zobaczymy już np. w najpopularniejszej sportowej knajpie w mieście – restauracji Champions. Najważniejszego meczu – potyczki z Niemcami – nie zobaczymy też m.in. w The Fresh przy Wawelskiej, Enklawie przy Mazowieckiej, w Irish Pubie przy Nowogrodzkiej, Chicago’s Bar & Grills przy Żelaznej czy w Apetycie Architektów przy Koszykowej.

Za to można tam jeszcze rezerwować miejsca na inne mecze Polaków. 12 czerwca z Austrią i 16 z Chorwacją. Ale te szybko topnieją.

Wykorzystując duży popyt na kibicowanie, w lokalach organizatorzy rzadko kiedy oferują jakieś specjalne atrakcje. Gdzieniegdzie za rezerwację trzeba nawet zapłacić. Oglądanie meczów w Harendzie kosztuje 100 zł za ośmioosobowy stolik. Co mamy w tej cenie? – Komfort oglądania – odpowiadają pracownicy.

W Sofa Clubistro przy Emilli Plater, by zarezerwować miejsce, trzeba wykupić zestaw kibica za 40 zł. Wtedy klient może liczyć na trzy piwa i talerz przekąsek. W Churrasco do Landa przy Próżnej i Pubie Irlandzkim przy Miodowej można jeszcze rezerwować miejsca na wszystkie mecze. Na wejściu trzeba jednak zapłacić 50 zł, które później zostaną zamienione na napoje lub jedzenie.

W greckiej restauracji Zorba na Ursynowie można obejrzeć wszystkie mecze Euro wyświetlane z rzutnika. Do każdego piwa drugie gratis.

Coraz więcej kibiców wybiera się dopingować biało-czerwonych do kin. W multikinie w Złotych Tarasach i przy al. KEN mecze Polaków będą pokazywane aż w czterech salach. Pozostałe spotkania mistrzostw – w jednej. Za wejściówkę na mecze naszych zapłacimy 30 zł i 27 zł (ulgowy). Pozostałe są tańsze, odpowiednio 20 i 17 zł.

– Najlepszy jest karnet. Wstęp na wszystkie mecze kosztuje 150 zł (ulgowy 140). Mamy pewność, że gdy Polacy awansują do dalszych gier, na pewno obejrzymy mecz w kinie – mówi Piotr Sadowski z Multikina.

Natomiast zupełnie za darmo będzie można kibicować przed telebimami ustawionymi przez miasto. Ekrany już stoją w amfiteatrach w parkach Praskim i Górczewskim. Niebawem staną na Podzamczu i w namiocie Pod Buławą w Wilanowie. Na Polu Mokotowskim powstanie Miasteczko Kibiców. Na telebimach u zbiegu ulic Czubatki, Fińskiej i Leszowej może śledzić mistrzostwa 5 tysięcy kibiców jednocześnie.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane