GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Auta 2

Anna Kilian 24-06-2011, ostatnia aktualizacja 24-06-2011 17:24

Animacja, USA 2011, reż. John Lasseter, Brad Lewis, dubbing: Piotr Adamczyk, Piotr Fronczewski, kina: Cinema City: Arkadia, Bemowo, Galeria Mokotów, Janki, Promenada, Sadyba, Multikino: Targówek, Ursynów, Wola Park, Złote Tarasy, Atlantic, Femina, Kinoteka.

źródło: Forum Film

Pięć lat minęło od premiery znakomitych „Aut" firmowanych przez wytwórnię Pixar (dziś Pixar/Disney). Najwyższy czas, by uraczyć dzieci i dorosłych sequelem. Możemy jedynie przybliżyć zarys fabuły, ponieważ do chwili oddawania numeru do druku dystrybutor nie zorganizował pokazu prasowego.

Na ekranie znów zobaczymy Zygzaka McQueena. Ten marzący o karierze najszybszego samochodu wyścigowego pojazd przygotowuje się do swego wielkiego startu – World Grand Prix. Organizuje go wytwórca odnawialnego, organicznego oleju samochodowego, który przy okazji rajdu chce udowodnić, iż jest on lepszy od benzyny. Zygzaka wspiera jego najlepszy przyjaciel, zardzewiała ciężarówka holownicza Złomek. W „Autach 2" przypadną jej w udziale wspaniałe przygody, bowiem mimowolnie stanie się częścią szpiegowskiej intrygi. I całkiem jej się to podoba, bo chociaż bardzo chce pomóc Zygzakowi w wygraniu wyścigu, to przy okazji bierze udział w szaleńczych pościgach londyńskimi, paryskimi, włoskimi i japońskimi ulicami oraz poznaje przy okazji piękną Lilianę Lifting. Obok tajnych agentów (m.in. asa wywiadu), złoczyńców i rywali Zygzaka to jedna z nowych postaci w sequelu – rodzaj brytyjskiej dziewczyny Bonda na czterech kółkach, o bardzo krótkim jeszcze przebiegu.

„Auta" z 2006 roku zostały odebrane przez publiczność kinową jako najsłabsza – choć przecież i tak reprezentująca bardzo wysoki wizualny poziom – produkcja Pixara. Oceny kilkorga amerykańskich dziennikarzy i pierwszych widzów kontynuacji przeboju są pozytywne, choć pozbawione zachwytów.

Dowiadujemy się z nich, że „Auta 2" są dynamiczne i głośne, ale ich akcja jest nieco zbyt chaotyczna. Dorośli mogą je uznać za zbyt dziecinne jak na produkcję familijną. Film jest też odbierany jako nieco zbyt długi. Wszyscy za to zgodnie chwalą fenomenalną technikę animacji, która – zastosowana w „Autach 2" – wynosi ten film na absolutne wyżyny.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane