GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Nie ma budów, jest „plaża”

Konrad Majszyk 06-04-2009, ostatnia aktualizacja 07-04-2009 18:40

Trasa W-Z, wiadukt na Andersa, łącznik autostradowy na Bemowie. Co łączy te inwestycje? Wolne weekendy zamiast szybkiego tempa.

autor: Kuba Kamiński
źródło: Fotorzepa
autor: Marcin Gałuszko
źródło: TVP Warszawa

Warta 125 mln zł przebudowa torowiska i jezdni na Trasie W-Z miała być inwestycyjnym priorytetem. Jednak ani w sobotę, ani w niedzielę między pl. Bankowym a Dworcem Wileńskim na budowie nie spotkaliśmy żywego ducha.– Nikogo tam nie było? Wykonawca ma obowiązek pracować w weekendy – mówi zaskoczony rzecznik Tramwajów Warszawskich Michał Powałka.

Wczoraj było niewiele lepiej. – Kiedy o godz. 10 wychodziłem z Wydziału Ksiąg Wieczystych w al. Solidarności, załamałem się – mówi „ŻW“ Maciej Skarbek z Białołęki. – Czterech panów dłubało w asfalcie, kilkunastu się opalało. Plaża. I nuda, jak w polskim filmie – ironizuje. – Prace koncentrowały się akurat na skrzyżowaniu Wolskiej z Młynarską – broni się Marcin Wiśniewski z firmy ZUE Kraków. – W weekend plac budowały rzeczywiście nieco pustoszał. Czekaliśmy na wyniki badań nośności gruntu. Bez nich nie możemy zacząć betonowania torowiska – twierdzi.

Podobnie było na wiadukcie na ul. Andersa. W ubiegłym tygodniu pisaliśmy, że rozbiórka odbywa się nawet w nocy. Dziś wiadukt wygląda tak, jakby uderzyła w niego bomba: zostało tylko jedno przęsło. Dlatego w niedzielę firmy WPM Mosty PBL Mazowieckie Mosty wzięły sobie wolne.– Nie interesuje nas, czy pracują w weekendy. Liczy się, czy dotrzymają terminu. 24 kwietnia nowy tymczasowy wiadukt ma być przejezdny – mówi rzeczniczka Zarządu Miejskich Inwestycji Drogowych Małgorzata Gajewska.

Całkowity zastój panował w weekend na najdroższej – w przeliczeniu na kilometr – inwestycji drogowej w Polsce: 10 km trasy S8 między Konotopą i Trasą AK za 2,1 mld zł. Ta droga jest ekspresowa, ale tylko z nazwy.– Przyjęliśmy tryb, w którym niedziela jest wolna, a w sobotę praca kończy się o godz. 14. Wyjątek to roboty wymagające ciągłości technologicznej – tłumaczy rzeczniczka konsorcjum Budimeksu-Dromeksu, Mostostalu Warszawa, Strabagu i Warbudu Bożena Wielgo. – Mieszkańcy powinni być szczęśliwi. W weekend mają ciszej – dodaje.

Robotników próżno było szukać w weekend na „przebudowywanych“ za 18, 3 mln zł Al. Ujazdowskich. Tymczasem firmy Adrog i Mabau mają skończyć większość prac przed wielką defiladą 15 sierpnia z okazji Święta Wojska Polskiego.– To na razie taki logistyczny rozruch. Już niedługo budowa będzie trwała pełną parą – zapewnia rzeczniczka Zarządu Dróg Miejskich Urszula Nelken.

W weekend w stolicy trwała tylko jedna publiczna inwestycja: remont ul. Egipskiej i Bora-Komorowskiego między Abrahama i Fieldorfa. Czy jedna ulica w weekend na dwumilionowe miasto to nie za mało?– Tak duże i uciążliwe inwestycje jak Trasa W-Z czy droga S8 powinny trwać siedem dni w tygodniu – ocenia Robert Chwiałkowski ze Stowarzyszenia Integracji Stołecznej Komunikacji. – Inwestor musi wymagać od wykonawcy, a ten ostatni płacić robotnikom za pracę w weekendy. Ale u nas wszystko stoi na głowie. Boję się myśleć, co będzie w długi majowy weekend.

Dodaj swoją opinię

Życie Warszawy

Najczęściej czytane