GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.

Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Dotacja za abonament?

ak 28-02-2008, ostatnia aktualizacja 29-02-2008 11:52

Minister kultury Bogdan Zdrojewski w piśmie do komisji kultury oświadczył, że „rozważa zastąpienie opłat abonamentowych dotacjami z budżetu państwa”. Dotacja miałaby pokrywać koszty realizacji programów misyjnych, a o tym, co jest misją, decydowałyby „autorytety w dziedzinie mediów”.

autor: Majgier Dariusz
źródło: Fotorzepa

W rękach parlamentu byłaby decyzja o przyznaniu pomocy publicznej na realizację tak określonej misji.

Zdrojewski zapewnił jednocześnie, że abonament nie będzie zlikwidowany, zanim nie zostanie opracowany alternatywny system finansowania. Zanim zapadną decyzje o pomocy, „należy określić, jaki typ programów wymaga tej pomocy i o jakich kwotach można mówić” – napisał Zdrojewski. Komisja kultury zaapelowała wczoraj do ministra o podjęcie działań niezbędnych do ustabilizowania sytuacji finansowej Polskiego Radia. Komisja miała do wyboru dwa teksty dezyderatu – autorstwa PO i PiS. Przegłosowano propozycję Platformy.

Napisano w nim m.in., że komisja kultury dostrzega problem spadku wpływów z abonamentu, a przyczynami takiego stanu rzeczy może być np. to, że „duża część społeczeństwa nie rozumie tej szczególnej formy podatku”, nie rozumie też, „dlaczego ma płacić za coś, z czego i tak nie korzysta”.

Takiemu kształtowi pisma przeciwni byli posłowie PiS. Projekt dezyderatu ich autorstwa zawierał stwierdzenia, że spadek wpływów z abonamentu jest efektem wypowiedzi polityków kwestionujących tę opłatę. PiS proponował też apel do ministra kultury nie o „ustabilizowanie”, lecz o „ratowanie sytuacji ekonomicznej Polskiego Radia”.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane